مسمومیت 58 دانش‌ آموز با گاز CO

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مسمومیت 58 دانش‌آموز در شهرستان قرچک منطقه «جی تو» خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۷۵۸
مسمومیت 58 دانش‌ آموز با گاز CO

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی خالدی در گفتگو با فارس از مسمومیت 58 دانش‌آموز در شهرستان قرچک منطقه جی تو - دبستان پسرانه معراج خبر داد.

وی گفت: مسمومیت به دلیل نشت گاز CO رخ داده است.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور، تمام این دانش‌آموزان برای درمان به بیمارستان شهید ستاری قرچک اعزام شده‌اند.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها