رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید جزئیات درگیری یکی از اراذل و اوباش در این منطقه به نام «هانی کرده» را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۸۱
جزئیات درگیری «هانی کرده»

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ چنگیز ایدون گفت: شامگاه دوشنبه یکی از شرورهای معروف تهران به همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف کرد که در همین لحظه ۶ جوان سوار بر ۲ موتور به سمت وی و دوستش حمله و آنها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار دادند.

وی افزود: با اعلام این خبر تیم های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و آنها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این مهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می کنند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می گذارند.


وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می کند اما طرف دیگر دعوا به محل نمی آیند که در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف قرار دادند.

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اضافه کرد: وضعیت این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها