کاشت مو در تهران می تواند شما را به جدیدترین روش ها و دستگاه ها رو به رو نماید.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۷۶
کاشت مو در تهران  به روش sut  و fit

اگر می خواهید کم پشتی و طاسی سر خود را درمان نمایید بدون شک استفاده از روش کاشت مو می تواند پاسخ دهنده خوبی باشد و انجام این کار در تهران بدون شک نتیجه بسیار خوبی را نیز برای خواهد داشت.

این سبک از جراحی توسط مراکز و کلینیک های معروف کاشت مو در تهران روزانه به تعداد بالایی انجام می شود و از این رو می توان گفت که پزشک مربوطه تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارد و می تواند کار را با سرعت بالایی انجام دهد و هم کار را بسیار عالی و بدون نقص به پایان برساند.

روش های مدرن باعث می شود که شما در یک جلسه بتوانید به میزان بالایی از تعداد تار موی کاشته شده دست پیدا نمایید که این کار در کلینیک کاشت مو در تهران به راحتی قابل انجام می باشد.

هزینه کاشت مو در تهران رنج های متفاوتی دارد که با توجه به نوع جراحی و کیلینک و تعداد پزشکان و دست اندر کاران می تواند متفاوت باشد.

کاشت مو sut

کاشت مو sut یکی از جدیدترین و به مدرن ترین روش های کاشت مو می باشد. در این روش کاشت مو می توان در یک جلسه به میزان بالایی از تراکم و یا همان کاشت تار مو دست پیدا کرد عددی که می توان برای این تراکم نام برد در یک جلسه کاشت مو چیزی حدود 4 هزار تا 12 هزار گرفت مو برای کاشت می باشد که بدون شک بسیار عالی و شاید حتی دور از انتظار باشد.

در کاشت مو SUT فولیکول ها و یا همان ریشه های به واسطه دستگاهی مانند روش FIT استخراج می شوند تنها با این تفاوت که در این روش دستگاه به صورت دقیق تر ظریف تر بدون اینکه جای زخم بزرگی به جای بگذارد این استخراج را انجام می دهد. برداشت مو از بانک موی خود فرد که معمولا در پشت سر و یا اطراف شقیقه ها قرار دارد، می باشد. این نواحی مقاوم به ریزش هستند و معمولا کمتر کسی را می بینید که در ای نواحی دچار ریزش و طاسی شده باشد مگر در مواقع خاص. همچنین مشکلات هورمونی خصوصا هورمون مردانه بر روی موهای این نواحی تاثیری نخواهد داشت.

پس از استخراج فولیکول های مو سپس این گرفت ها در برش های میلیمتری و کوچک در ناحیه جلوی سر که نیاز به کاشت دارد قرار می گیرد. در کاشت مو SUT سعی می شود کمترین جای زخم بر روی سر فرد به جای بماند و این باعث می شود که محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش ها داشته باشد. همچنین این روش را روش بدون جراحی نیز می نامند که بدون درد و خونریزی می باشد حتی از هیچ بخیه ای استفاده نمی شود.

در کاشت مو که در یک جلسه انجام می شود می توان با بالاترین میزان تراکم و کاشت گرفت های مو را در اختیار داشت همچنین نسبت به سایر روش ها زمان کمتری را به خود اختصاص میدهد. داشتن دوران نقاهت کوتاه از دیگر مزایای این روش است که در نهایت نیز فرد می تواند خیلی سریع نتجیه کاشت موی خود را مشاهده نماید. مدت زمان جراحی کاشت مو چیزی بین 4 تا 8 ساعت می باشد.

بعد از این که کاشت مو انجام شد یکسری مراقبت نیاز است که انجام شود تا بتوانید نتیجه کار را مشاهده نمایید. تا 3 هفته از انجام فعالیت سنگین خودداری نمایید خصوصا افرادی که ورزشکار هستند زیرا انجام فعالیت سنگین باعث ایجاد عرق در پوست سر می شود حتی ممکن است این تعریق باعث ریز موها نیز بشود.

موها و پوست سر باید را باید طبق دستور پزشک با شامپوهای مخصوص شست و شو دهید. شنا کردن در استخر و کار آب نیز می تواند تاثیر منفی بر روی موها داشته باشد پس باید پرهیز نمایید. هزینه این نوع جراحی کاشت مو حدود 5 تا 9 میلیون می تواند باشد.

پس از کاشت مو 10 الی 12 ماه زمان نیاز است که طی شود و پس از آن می توان رشد تارهای موی کاشته شده را مشاهده نمود و می توان گفت موها به حالت ثبات رسیده اند و همه چیز به خوبی انجام شده است.

کاشت مو fit

کاشت مو در واقع نوعی جراحی می باشد که بار اول در کشور ژاپن ایده آن داده شد. حدود 20 سال پیش انجام این کار عملی شد اما با دستگاه ها و شیوه هایی متفاوت و طبیعتا قدیمی تر از حال حاضر اما همین که روشی پیدا شده بود تا موهای کم پشت و حتی طاسی را برای همیشه درمان کند و از بین ببرد مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

اولین روش کاشت مو روش FUT بود که پس از آن رفته رفته روش ها به روز شدند و پس از مدتی روش FIT بسیار محبوب تر شد که در ادامه مقایسه این دو روش و توضیحات لازم را برای شما ارائه خواهیم داد.

روش FUT اولین روش بود و معمولا اولین ها نقص و عیب هایی داشتند با توجه به این که این کار حدود 20 سال پیش انجام میشده است هم روش قدیمی بوده و هم دستگاه ها و روش کار.

جراحی و پیوند مو با روش FUT به این صورت بود که فولیکول های مو به صورت گروهی استخراج می شدند و این به این معنی هست که از پشت سر که بانکو مو می باشد تکه ای را به صورا کامل برمی داشتند و سپس فولیکول های مو تک به تک ار داخل این پوست در زیر میکروسکوپ استخراج می شدند پس از خارج کردن فولیکول های مو آن ها را محلول سرم نمکی سرد می گذاشتند تا غدد چربی همراه مو دچار فساد و آسیب دیدگی نشوند.

اما چیزی که ان روش را دوست نداشتنی میکرد جای زخم پشت سر همان تکه ای بود که پوست برای استخراج مو برداشته میشد و پس از آن این قسمت بخیه می خورد. وجود همین بخیه باعث میشد که جای زخم همیشه باقی بماند و با این وجود همه متوجه انجام عمل کاشت مو توسط فرد می شدند. از این رو وجود بخیه باعث میشد که دوران نقاهت این روش طولانی تر شود همچنین خونریزی و درد حین و پس از جراحی نیز از دیگر معضلات این روش بود. همچنین استخراج فولیکول های مو به صورت تک به تک از پوست در زیر میکروسکوپ کاری زمان بود که باعث میشد طمان جراحی طولانی تر شود و حتی چندین روز طول بکشد.

از این رو محققان در پی این شدند که یک روش جدیدتر و کم تهاجم را پیدا کنند تا جراحی کاشت مو هم کم هزینه تر شود و هم اینکه مدت زمان جراحی کاهش پیدا کند و فرد حین و پس از جراحی درد و خونریزی بسیار کمتری داشته باشد.

از آن مهم تر دیگر جای زخم و اسکاری در میان نباشد همین موضوع باعث شد کاشت مو FITابداع شود.

کاشت مو در این روش همانند روش FUT بود اما تنها فرق در زمان استخراج مو در روش FIT می باشد که موها به صورت تک به تک استخراج می شوند.

در کاشت مو FIT برداشت مو با استفاده از دستگاه هایی به نام پانچ انجام می شود. که در ریشه مو قرار می گیرد و آن را استخراج می کند. این کار به صورت تک به تک برای هر تار مو انجام می شود.

سوراخ های ایجاد شده توسط پانچ گاهی اوقات کمی قطر زیادی داشتند که باعث می شد کمی جای زخم ان نمایان باشد اما به طور کل نسب به روش قدیمی تر کم تهاجم تر بود و بدون درد و خونریزی بود و سرعت کار نیز بسیار بالاتر بود. برای مشاهده بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران از

سایت کاشت مو clinic021.ir مشاهده کنید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها