اجتماع تهرانی‌ها در حمایت از اقتدار و امنیت برگزار شد (+تصاویر)

اجتماع بزرگ عموم مردم بصیر تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و انزجار از آشوب طلبان و اشرار برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۳۱
اجتماع تهرانی‌ها در حمایت از اقتدار و امنیت برگزار شد (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، اجتماع بزرگ عموم مردم بصیر تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و انزجار از آشوب طلبان و اشرار برگزار شد.

مردم بصیر، آگاه و دشمن شناس تهران با حضور با شکوه خود در مسیر‌های چهارگانه منتهی به میدان انقلاب تهران، بار دیگر حمایت خود را از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انزجار از آشوب طلبان و اشرار ابراز کردند و حماسه چهار آذر ۱۳۹۸ را آفریدند.

طولانی‌ترین مسیر حرکت راهپیمایان از میدان فردوسی به سمت خیابان انقلاب مملو از جمعیت با شکوه مردم از آحاد و قشر‌های مختلف است.

سایر مسیر‌های راهپیمایان از خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز، میدان حر به سمت خیابان کارگر جنوبی و چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب همچون رود به هم پیوسته در حال حرکت به سوی اقیانوس ملت در میدان انقلاب هستند.

اجتماع بزرگ و حماسی مردم از زن و مردم و پیر و جوان، کارگر و کارمند، دانش آموز و دانشجو و از همه اقشار جامعه، در لبیک به مقتدای عظیم الشأن امّت اسلامی، رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران و دسیسه آمریکایی – صهیونیستی و مزدوران استکبار؛ از سـاعـت ۱۴:۳۰ با حضور پرشور و حماسی آحاد مردم فهیم و زمان شناس تهران برگزار شده است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران اصلی این مراسم است.

حرکت پرشور جمعیت از امیرآباد به سمت میدان انقلاب

جمعیت زیادی از مردم تهران از خیابان امیرآباد در کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب برای حضور در مراسم راهپیمایی علیه آشوبگران در حرکت هستند. عمده این جمعیت از خیابان فاطمی، بلوار کشاورز و همچنین خیابان جمالزاده خود را به خیابان کارگر شمالی و از آنجا به میدان انقلاب می رسانند.

مردم حاضر در این راهپیمایی دست نوشته هایی به دست دارند که نوشته شده است:«ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، ما همه باهم هستیم پیرو رهبر هستیم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود».

در یکی از دست نوشته ها هم آمده است : مسئولان ذوق نکنند به عشق رهبر آمدیم. برخی از مردم کفن پوش هستند، برخی نیز تمثال مقام معظم رهبری را بر دست دارند و جمعیت زیادی نیز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را برافراشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها