هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز و فردا پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۱۶
در انتظار سبقت تاریخی در مازندران!

به گزارش جام جم آنلاین، در هفته ای که اکثر دیدارها لغو شد و پرسپولیس هم مقابل نفت مسجد سلیمان تن به شکست یک بر صفر داد حالا همه نگاه ها به دیدار نساجی و استقلال است، دیداری که پیروزی در آن برای آبی های پایتخت به معنای یک سبقت تاریخی است. شاگردان استراماچونی در صورتی که بتوانند تیم نساجی را شکست بدهند بعد از 1300 روز در لیگ برتر بالاتر از پرسپولیس در جدول لیگ قرار می گیرند. این دیدار فردا دوشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.

استقلال در آخرین بازی لیگ با 4 گل تیم صنعت نفت آبادان را درهم کوبید اما در نقطه مقابل تیم نساجی مازندران 6 هفته است که برنده نشده است و در این بازی حساس می خواهد نوار ناکامی هایش را قطع کند. استقلال که با 21 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد با یک مساوی هم از پرسپولیس در جدول عبور می کند.

شیخ دیاباته و مهدی قائدی دو مهاجم 4گله استقلال اگر مقابل نساجی هماهنگ عمل کنند می توانند یک روز تاریخی را برای خودشان و تیم شان در قائمشهر رقم بزنند. خط دفاع و دروازه بان نساجی کار سختی مقابل خط آتش آبی خواهد داشت با این حال اگر نساجی بتواند بعد از 6 هفته پیروز شود دو پله در جدول لیگ بالا می آید و به رده نهم خواهد رسید و لطف بزرگی هم به پرسپولیس خواهد کرد تا همچنان بالاتر از استقلال در جدول لیگ باقی بماند.

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

یکشنبه 3 آذر 1398
سایپا - شاهین شهرداری‌بوشهر 16:15
ذوب آهن - فولاد 17:30
دوشنبه 4 آذر 1398
نساجی مازندران - استقلال 14:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها