با حضور محمد شریف‌خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و پیروز حناچی شهردار تهران، بنیاد تازه‌ای راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۵۷

کدام بنیاد؟ بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال
با چه هدفی؟ خلاقیت، آموزش و توانمندسازی افراد مستعد در حوزه پویانمایی، راه‌اندازی شبکه ملی تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا با هدف توسعه بازار محتوا در بازارهایی نظیر تبلیغات، آموزش، سرگرمی، بین‌الملل، تولید محتوای محلی و ایجاد و توسعه شرکت‌های توانمند محتوای دیجیتال، عرضه محتوا در بازارهای بین‌المللی با تمرکز بر زبان‌های عربی، ترکی، کردی و بلوچی ... شکل‌دهی اجزای زیست ‌بوم توسعه کسب و کار مبتنی بر محتوای دیجیتال و سازماندهی و پشتیبانی از بنگاه‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف اقتصادی در یک زیست‌‌بوم هدایت‌شده مبتنی بر محتوای دیجیتال از جمله اهداف راه‌اندازی این بنیاد ملی است.
چه گفتند؟ شریف‌خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما در بخشی از صحبت‌هایش بیان کرد: کارآفرینی و توجه به مسائل اقتصادی، موضوع ثابت هر حرکت و جوششی است اما در موضوع محتوا عامل اثربخش همان عشق و باور عمیق در تولیدات است که اهمیت دارد.
دیگه چی شد؟ در یکی از بخش‌های این مراسم امضای شش تفاهمنامه همکاری از جمله تفاهم میان معاونت فضای مجازی رسانه ملی و معاونت توسعه و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه فعالیت کسب و کارهای حوزه محتوای دیجیتال به امضا رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها