جاده هایی که منظره ی زیبایی دارند یا از بین طبیعت می گذرند، همواره مورد توجه علاقه مندان به رانندگی و دوچرخه سواری قرار دارند.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۱۱
جاده ای متفاوت در جزیره کیش

اما همه جاده های این چنینی مناسب لذت بردن از منظره ها نیستند، چرا که باید حواسمان به رانندگی باشد. این شرایط برای مسافران تور کیش متفاوت است.

جزیره کیش که یکی از بهترین اماکن گردشگری ایران حساب می شود، میزبان مسافران زیادی است و تور کیش از تهران یکی از محبوب ترین تورهای موجود داخل ایران می باشد. در این جزیره با وجود جاده جهان شرایط مناسبی برای رانندگی و دوچرخه سواری و لذت بردن از مسیر فراهم گردیده است.

جاده جهان که در بخش های زیادی از دور جزیره کشیده شده است، بیشتر مواقع خلوت است. از آنجایی که این جاده کمی با مرکز جزیره فاصله دارد، می توانید سرعت بالا را هم در آن امتحان کنید. اما چرا جاده جهان ویژه است؟ وقتی در این جاده به حرکت در بیاید خیلی سریع متوجه زیبایی های بکر اطراف خود خواهید شد. از رنگ آبی ارغوانی دریا تا هوای لذت بخش جزیره در کنار پرندگان مهاجر و مرغ های دریایی همه ی حواس شما را درگیر خود کرده و از حضور خود در این جاده حس خوبی پیدا خواهید کرد.

بهتر است شیشه ی خودرو پایین باشد تا تماستان با عطر دریا و هوای دلچسب جزیره بیشتر شود. از جاده جهان می توان قسمت هایی از پوشش گیاهی جزیره کیش را هم دید. می توان گفت همه ی طبیعت کیش را می توان از این جاده ی زیبا و دوست داشتنی دید، حتی اگر خوش شانس باشید علاوه بر درختان، باد، نور خورشید و دریا می توانید برخی از حیوانات را هم در طول مسیرتان ببینید.

در طول این جاده نه با سرعت گیر مواجه خواهید شد و نه چراغ قرمزی خواهید دید، به این ترتیب می توانید با آسودگی خاطر از مسیر خود لذت ببرید. تجربه غروب خورشید و طلوع آفتاب در این جاده بسیار خاص خواهد بود و تماشای این همه زیبایی در کنار هم می تواند تجربه ای خاطره انگیز را رقم بزند.

برخی از مسافران با هدف داشتن چند روز آرامش به جزیره کیش می روند. این افراد می توانند محل اقامت خود را کمی دور تر از مرکز جزیره انتخاب کنند و از هتل هایی که در اطراف جاده جهان ساخته شده اند، استفاده کنند. هتل های ترنج، ارم و داریوش از هتل هایی هستند که در نزدیکی جاده جهان واقع شده اند.

همچنین برخی از اماکن گردشگری معروف کیش هم در نزدیکی جاده جهان هستند که برای مثال می توان به کشتی یونانی، کلبه هور، پارک دلفین ها و باغ پرندگان اشاره کرد. با وجود گزینه های تفریحی متنوعی که در طول مسیر شما قرار دارند می توانید در کنار لذت از رانندگی، کارهای دلخواه خود را هم بکنید و یک روز را در مسیر این جاده بگذرانید که می تواند شامل تماشای غروب، رفتن به دلفیناریوم و رفتن به پارک ساحلی سیمرغ باشد.

آگر آفر تور کیش مناسب خود را پیدا کردید و عازم این جزیره ی زیبا شدید، جاده جهان را فراموش نکنید. چرا که جذابیت این جاده در کمتر جایی یافت می شود و می تواند روزی زیبا را برایتان رقم بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها