رئیس پلیس راهور اعلام کرد؛

بهترین زمان کاپوتاژ تا 25 مهر

رئیس پلیس راه راهور با بیان اینکه کاپوتاژ خودروهای سواری و اتوبوس فقط از مرز چذابه امکان پذیر است، گفت‌:بهترین زمان برای عبور خودروهای کاپوتاژ تا 25 مهر است.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۱۳
بهترین زمان کاپوتاژ تا 25 مهر

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفتگو با فارس درخصوص آخرین وضعیت کاپوتاژ خودروها از مرزهای جنوب غربی اظهار داشت: برای شرکت زوار در اربعین حسینی تعداد 400 دستگاه اتوبوس برای کاپوتاژ در نظر گرفته شده است که این اتوبوس‌ها فقط می‌توانند از مرز چذابه وارد کشور عراق شوند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص خودروهای شخصی گفت: کاپوتاژ این دسته از خودروها نیز تا سقف معینی، مشخص شده است و اساسا مرز چذابه برای کاپوتاژ خودروهای شخصی نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای عبور خودروها به صورت کاپوتاژ بازه زمانی مشخص شده است، اعلام کرد: تا 25 مهرماه شرایط موجود، اجازه تردد خودروهای کاپوتاژ را می‌دهد البته تا روز اربعین نیز امکان کاپوتاژ فراهم است؛ اما باید این مساله را در نظر گرفت که در روز اربعین و 48 ساعت بعد از آن با توجه به افزایش بار بازگشت زوار اربعین حسینی، پلیس محدودیت‌های تردد را در جهت تسهیل بازگشت زوار اعمال خواهد کرد.

سردار حسینی از افرادی که متقاضی کاپوتاژ هستند درخواست کرد که در فرصت باقی مانده اقدام لازم را انجام داده و تا 25 مهرماه از مزیت خود استفاده کنند؛ چرا که اعمال محدودیت‌های پلیس راه حتما شامل خودروهای کاپوتاژ نیز خواهد شد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای چهارگانه اعلام کرد: هم اکنون تردد نیمه سنگین در مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه به خصوص مهران شاهد هستیم.

وی به اعزام 1200 تیم خودرویی و 100 تیم موتوری و استقرار 6500 مامور پلیس راهور برای پوشش محورهای ترافیکی استان‌های هدف و استان‌های مسیر در طرح اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا با استفاده از تمام توان خود سعی در ایجاد نظم، انضباط و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها