آخرین شواهد و قراین حاکی از این است که تیم استقلال از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده کنار خواهد رفت و به عبارت دیگر حذف می شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۱۵
استقلال از آسیا حذف می‌شود؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال حدود 10 روز پیش اعلام کردند مشکل صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برای شرکت در لیگ قهرمانان اسیا حل شده است اما اواخر شب گذشته خبری مبنی بر احتمال حذف استقلال از آسیا طرفداران این تیم را نگران کرد.

استقلالی‌ها که رضایت بازیکنانی مثل آندو تیموریان، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، امیر قلعه‌نویی، بهنام برزای و .... را در روزهای آخر گرفتند تصور نمی‌کردند بدهی مالیاتی به چند بازیکن برای آنها دردسر ساز شود اما ظاهرا تا زمانی که نتوانند رضایت برخی بازیکنان سابق خود را برای پرداخت مالیات آنها بگیرند نمی‌توانند مجوز صدور حرفه‌ای را دریافت کنند.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال از چند سال پیش به بازیکنانی مثل جواد نکونام و مهدی رحمتی بدهی مالیاتی دارد و باید مشکل مالیاتی این بازیکنان را حل کند.

روزنامه گل هم امروز در گزارشی به این موضوع پرداخته که استقلال نتوانسته نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کند و خبر کنار گذاشته شدن این تیم از دور جدید لیگ قهرمانان به زودی از سوی این نهاد اعلام می شود.

با این اوصاف در شرایطی که استقلال هنوز در حسرت برد در لیگ نوزدهم است و کاملا وارد بحران شده این اتفاق ضربه سهمگین دیگری برای این تیم و هوادارانش خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها