واشر سرسیلندر چه زمانی می‌سوزد؟

اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می‌شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۴۰
واشر سرسیلندر چه زمانی می‌سوزد؟

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، گرمای بیش از حد موتور، زدن جوش کاذب در رادیاتور، وجود آب در سرپیستون‌ها، مخلوط شدن آب و روغن، دیر روشن شدن موتور، بد کار کردن موتور، خروج بخار آب از اگزوز و رنگ روغن موتور تقریباً به صورت شیری رنگ خواهد بود و همچنین کم شدن قدرت و کشش موتور از دیگر اعلام سوختن واشر سرسیلندر هستند.

۱. آب رادیاتور کم باشد.

۲. مجرا‌های عبور آب در موتور مسدود شود.

۳. خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد پروانه.

۴. نقص فنی در ترموستات.

۵. نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتور.

۶. پیچ خوردگی شلنگ‌های ورودی و خروجی رادیاتور.

۷. رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما.

همه اینها می تواند باعث سوختن واشر سرسیلندر شوند.

توجه: سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه اتفاق نمی‌افتد بلکه اول آب رادیاتور داغ می‌شود و حرارت افزایش پیدا می‌کند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز تازه صدمه دیدن واشر شروع می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها