به گزارش جام جم آنلاین ، آی اسپورت نوشت: علی اصغر انتظارخیر، در مورد کسانی که سایت فروش بلیت به اشتباه چندبار از حسابشان پول کسر کرده، گفته: «دوستان آنقدر مجانی به استادیوم آمدهاند که دو بار هم پول کم شود اتفاقی نمیافتد!» البته که ما در ایران به ادبیات خاص مسئولان عادت کردهایم اما این یکی دیگر واقعا نوبر است. چطور یک نفر میتواند به جای عذرخواهی و به جای تلاش برای جبران خسارتها، مالباختگان را متهم کند به اینکه هنوز به سیستم بدهکار هستند؟ اگر فقط یک نفر از این مالباختهها قبلا تجربه حضور مجانی در ورزشگاه را نداشته باشد، در محکمه وجدان خودتان سرافکنده نخواهید شد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد