داور مسابقه استعدادیابی تلویزیونی «عصر جدید» از تجربه‌های حضور خود در این برنامه و همچنین راز موفقیتش صحبت کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۱۱۱
امین حیایی راز موفقیت خود را فاش کرد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، امین حیایی درباره حضور خود به‌عنوان داور در برنامه «عصر جدید» شبکه ۳ سیما گفت: حضورم در این برنامه، اتفاق بسیار خوبی بود که برایم رقم خورد. در «عصر جدید» توانستم به صورت حرفه‌ای در حوزه داوری برنامه‌های استعدادیابی تجربه کسب کنم. قبل از برنامه عصر جدید تنها قضاوت می‌شدم و فرصتی برای قضاوت کردن پیدا نکرده بودم؛ حضورم در این برنامه به عنوان داور این تجربه را نیز برایم فراهم کرد.

وی در این خصوص اظهار کرد: زمانی که داوری در برنامه عصر جدید را پذیرفتم، بسیاری از برنامه‌های همسان در شبکه‌های دیگر تلویزیون در مراحل پیش‌تولید و ساخت بودند.

هنرمند شناخته‌شده سینما و تئاتر و یکی از داوران برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، بیان کرد: زمانی که پیشنهاد داوری در عصر جدید را دریافت کردم، هم‌زمان پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از یکی از آن برنامه‌ها به عنوان مجری دریافت کردم که دستمزد بسیار قابل توجه و بالایی داشت، اما ترجیح دادم حضور در تیم داوری برنامه عصر جدید و همکاری با احسان علیخانی و تیم دوست‌داشتنی‌اش را قبول کنم.

حیایی افزود: خوشبختانه برنامه عصر جدید از اقبال بسیار خوبی برخوردار شد و مورد توجه مخاطبان خاص و عام قرار گرفت و بسیار خوب دیده شد. هرچند ضبط این برنامه زمان بسیار زیادی را طلب می‌کرد، اما حضورم در عصر جدید باعث نشد که از فعالیت‌های هنری‌ام در تئاتر و سینما کاسته شود و از حوزه دید مردم خارج شوم. خدا را شکر به عنوان یک هنرمند، مردم بسیار به من لطف و محبت دارند و من هم قدردان محبت‌های مردم هستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود یاد‌آور شد: حضورم در برنامه عصر جدید نه‌تن‌ها مرا از وادی هنر و مرکز توجه مردم دور نکرد، بلکه با این برنامه در میان مردم و جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفتم و معروف‌تر شدم. عصر جدید به بیشتر و بهتر دیده شدنم کمک بسیاری کرد.

داور برنامه تلویزیونی عصر جدید اظهار کرد: از همان ابتدای ورودم به وادی هنر و از زمانی که بازی در کار‌های متفاوت باعث شد به عنوان هنرمند شناخته شوم و مورد لطف مردم قرار بگیرم تا همین لحظه که در برنامه عصر جدید حضور دارم و مردم اینقدر به برنامه و من لطف دارند، سعی کرد‌ه‌ام که خودم باشم به صورت واقعی و بدون شعار؛ قبل از معروفیتم در میان مردم بودم و هستم و مهم‌تر این که در رفتار و شخصیتم هیچ‌گونه تغییری حاصل نشده است.

حیایی با بیان اینکه همیشه سعی کرده است در رفتار و شخصیتش تغییری حاصل نشود و مردمی باشد، گفت: من همین مورد را رمز موفقیت خود می‌دانم، البته دوستان نزدیکم نیز می‌توانند این موضوع را شهادت دهند که این امین حیایی از نظر شخصیت و رفتار همان امین حیایی است که در زمانی هیچ‌کس او را نمی‌شناخت. خدا را شاکرم که معروفیت و محبوبیت عاملی بر تغییر رفتار و شخصیت من نشده است.

وی تصریح کرد: حضورم در برنامه عصر جدید به‌عنوان داور، تجربه‌ای بسیار نو و گران‌بها بود و اکنون که به بازخورد این برنامه در میان جامعه نگاه می‌کنم، بسیار خرسندم که این برنامه را قبول کردم. حضورم در تلویزیون و برنامه عصر جدید عاملی شد که ارتباطم بیش از پیش با مردم افزایش پیدا کند و مهمانِ خانه‌های آن‌ها شوم.

حیایی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که می‌بینم رأی من می‌تواند در سرنوشت فردی که دارای قابلیت‌های بسیاری است مؤثر باشد و می‌تواند به دیده شدن بیشتر او کمک کند، بسیار خوشحال می‌شوم که در عصر جدید حضور پیدا کردم. امیدوارم برنامه عصر جدید همچنان در راه و رسالتی که در پیش گرفته است موفق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها