رئیس کلانتری دولت آباد از دستگیری سارقی خبر داد که شاگرد مغازه طلافروشی بود.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۶۵
شاگرد طلافروش سارق از آب درآمد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ پیمان احمدی دراین باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴ روز گذشته مردی طلافروش طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که شاگرد مغازه‌اش طلاهای مغازه‌اش را به سرقت برده است.

وی با اشاره به در دستور کار گرفتن این موضوع و اعزام ماموران به محل اعلام شده گفت: ماموران به محل اعزام شدند و با توجه به گفته‌های صاحب طلافروشی در همان لحظات اولیه از شاگرد مغازه طلافروشی سوالاتی را پرسیدند؛ وی که در پاسخ دادن به برخی از سوالات ناتوان بود در دقایق اولیه اتهام خود را قبول کرد و مدعی شد که طی مدت زمان هشت کیلو طلا را از این مغازه سرقت کرده است.

رئیس کلانتری دولت‌آباد در ادامه انتقال متهم به کلانتری خبر داد و گفت: با توجه به اعترافات متهم، وی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت؛ او در اعترافات خود اظهار کرد که طی پنج سال گذشته که در این طلافروشی کار می‌کرده است مقدار طلای زیادی را به سرقت برده است.

وی درباره انگیزه‌اش از سرقت‌ مدعی شد که پس از فروش طلاها در بازار ۱۵خرداد آن‌ها را تبدیل به دلار می‌کرده و با مبلغ به دست آمده در بازار بورس شرکت می‌کرده است اما هربار شکست می‌خورده و سرمایه‌اش را از دست می‌داده است.

به گفته رئیس کلانتری دولت آباد، متهم برای سیر مراحل قانونی با انجام هماهنگی قضائی در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها