دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا گفت: نیروهای مسلح باید دشمن را به خوبی شناسایی و از توانمندی های داخلی کشور هم مطلع باشند و خود را متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله آماده کنند.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۳۰
نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمن آماده باشند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار محمود تشکری در نهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش که امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد، اظهارداشت: بنابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موضوع اشراف در نیروهای مسلح ساری و جاری شد، ایشان همواره تاکید داشتند که اشراف در تمامی سطوح نیروهای مسلح باید ساری و جاری باشد و همه نیروها و فرماندهان از اخبار و اتفاقات پیرامون خود با خبر و به آن تسلط داشته و سازمان های تحت فرماندهی شان نیز از آگاهی خوبی برخوردار باشند.

وی افزود: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند به همین دلیل باید در اوج آمادگی و اشراف اطلاعاتی باشند، برای این مهم باید دشمن را به خوبی شناسایی و از توانمندی های داخلی کشور هم مطلع باشند و خود را متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله آماده کنند.

سردار تشکری با بیان اینکه به فضل الهی آمادگی و اشراف در نیروهای مسلح ایران وجود دارد و دشمنان نیز این آمادگی و اقتدار را به خوبی درک کرده اند،اظهار داشت: دشمن نیز باید بداند که نباید تهدیدی را علیه ایران داشته باشد و اگر تهدیدی داشتند بداند که آسیب قابل توجهی خواهد خورد، زیرا نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

وی اصل آمادگی برای غافلگیر نشدن در نیروهای مسلح بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: نیروهای مسلح همواره باید توان و آمادگی خود را روز آمد و برای مقابله با تهدیدات آماده باشند.

دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا در بخش دیگر از سخنان خود گفت: جشنواره مالک اشتر وظیفه دارد یگان های برتر و فرماندهان موفق را شناسایی و از آنها تقدیر کند.

دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا عامل برتر ساز نیروهای مسلح ایران در مقابل سایر نیروهای نظامی جهان را نیروی انسانی کارآمد و مومن و معتقد دانست و گفت: شاید از لحاظ تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نتوان نیروهای مسلح ما را با برخی کشورها مقایسه کرد اما نیروی انسانی کارآمد و معتقد موجب شد که نیروهای مسلح ایران در دفاع مقدس و بعد از آن سربلند و مقتدر باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها