یک واحد صنعتی تعطیل در چهارمحال و بختیاری پس از سال‌ها مجدداً احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۷۷
تولد دوباره یک کارخانه

به گزارش جام جم آنلاین، از خبرگزاری صداوسیما،رئیس اداره صنعت و معدن بروجن در گفت: این واحد، یک واحد تولید گونی بافی بود که به دلیل بدهی تعطیل شد.
مظاهر ربیعی افزود: سال گذشته یک سرمایه گذار اقدام به خرید این واحد صنعتی کرد تا مجدداً آن را احیا کند.
مدیرعامل کارخانه بستنی گفت: سال گذشته این کارخانه خریداری شد که پس از تعمیر و بازسازی این واحد صنعتی، با خرید و نصب تجهیزات و دستگاه‌های تمام ایرانی تولید بستنی شروع شد.
حسین ادیبی گفت: هم اکنون روزانه 20 تن شیر وارد این کارخانه و تبدیل به بستنی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه بین شش تا هشت هزار کارتن بستنی تولید و روانه بازار مصرف می‌ شود ،گفت: 50 درصد از تولیدات این کارخانه به کشور عراق و 50 درصد دیگر در سراسر کشور توزیع می‌شود.
مدیر عامل کارخانه بستنی افزود: بیش از 30 نوع بستنی بر پایه شیر بر پایه انواع میوه‌ای با طعم‌های وانیلی، زعفران و کاکائو تولید می شود و 150 نفر در سه شیفت کاری در این واحد صنعتی مشغول فعالیت هستند.
حسین ادیبی گفت: تا یک ماه آینده خط تولید جدیدی به خطوط این کارخانه اضافه می‌شود که علاوه بر اینکه تولیدات این واحد صنعتی از هشت هزار کارتن در روز به 15 هزار کارتن افزایش می‌یابد.
هاشمی مدیر تولید این کارخانه هم با بیان اینکه 80 درصد نیروی کار این کارخانه را خانم‌های سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند ، گفت : در این کارخانه انواع بستنی با نان، قیفی، حصیری، لیوانی و چوبی با روکش‌های مختلف تولید می‌شود.

از ابتدای امسال، هشت واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در استان چهارمحال و بختیاری احیا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها