چنانچه تصور کنیم تاریخ 29 مرداد برای شروع فصل درست باشد 19 روز از تاریخ اعلام شده اولیه برای شروع لیگ نوزدهم عقب افتاده‌ایم.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۱۳
اولین تعطیلی لیگ نوزدهم؛ بعد از هفته دوم

به گزارش جام جم آنلاین ، آی اسپورت نوشت: از طرفی هیچ زمانی هم برای مراسم قرعه‌کشی فصل تازه اعلام نشده و فقط مکان آن (مشهد) مشخص شده که این مساله یعنی نزدیک شدن زمان قرعه‌کشی با شروع فصل می‌تواند مشکلاتی را در جهت برنامه‌ریزی برای تیم‌های لیگ برتر به وجود بیاورد کما اینکه همین الان هم مربیان تیم‌های لیگ برتری شاکی‌اند و هر روز به خاطر این سردرگمی مصاحبه می‌کنند و معترضند اما هیچ جواب روشنی به آنها داده نمی‌شود.

اگر قرار باشد لیگ برتر فوتبال ایران 29 مرداد آغاز شود برخلاف تمام سال‌های گذشته دیرتر از لیگ‌های اروپایی فصل فوتبالی‌مان را شروع خواهیم کرد. الان دومین هفته از لیگ برتر روسیه را پشت سر می‌گذاریم، لیگ بلژیک دو شب قبل آغاز شد و فصل تازه لیگ هلند از 12 مرداد آغاز خواهد شد. در کشورهای بزرگ اروپایی هم چیزی به شروع فصل تازه فوتبالی‌شان نمانده است. لیگ برتر انگلیس و لوشامپیونا فرانسه از 18 مرداد آغاز می‌شوند و هفته بعد آن بوندس‌لیگا و لالیگا آغاز خواهند شد. سری آ ایتالیا هم از 28 مرداد آغاز می‌شود که این هم یک روز قبل از فصل تازه لیگ برتر خواهد بود.

حواس‌مان به بازی‌های ملی هست؟

مساله‌ای که با دیر شروع شدن فصل تازه لیگ برتر ایجاد خواهد شد برخورد سریع به فیفادی‌های ماه شهریور است که مشکلاتی برای تیم‌ها به وجود می‌آورد. اگر قرار باشد فصل تازه لیگ برتر 29 مرداد یا دیرتر از آن آغاز شود خیلی زود به فیفادی‌های ماه سپتامپر برمی‌خوریم. طبق برنامه اعلام شده مسابقات مرحله دوم مقدماتی جام جهانی از 14 شهریور آغاز خواهد شد که تیم ملی در آن روز استراحت دارد و حریفانش بازی می‌کنند. البته تیم ملی برای این فیفادی برنامه دارد و قرار است به کمپ اسپایر برود و از امکانات این کمپ باز به صورت رایگان استفاده کند. قرار است در همان تاریخی که تیم‌های حریف‌مان بازی می‌کنند تیم ما هم مقابل یک حریف مسابقه برگزار کند که قبلا اعلام شده بود قطر خواهد بود اما احتمالا بنگلادش است. در تاریخ 19 شهریور نیز بازی نخست‌مان در جام جهانی در شرق دور مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌شود. در واقع مسوولان سازمان لیگ احتمالا زمان این را دارند تا فقط دو هفته از فصل تازه لیگ برتر را برگزار کنند و نزدیک دو هفته برای اردوها و بازی‌های تیم ملی لیگ تعطیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها