رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: شنا تا روز سه‌شنبه در آب‌های ساحلی استان ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۵۵
ممنوعیت دو روزه شنا در آب‌های ساحلی مازندران / نجات ۴۷۸ غریق از مرگ حتمی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به طوفانی و مواج بودن دریا در آب‌های ساحلی استان، گفت: شنا در دریا از امروز تا روز سه شنبه در آب‌های ساحلی مازندران ممنوع است.

وی افزود: ناجیان غریق به دلیل مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد و شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند.

کریمیان با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد، گفت: ناجیان غریق تاکنون موفق به نجات ۴۷۸ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شدند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: از این تعداد غریق ۳۶۰ مرد و ۱۱۸ زن بودند که از امواج سهمگین خزر نجات یافتند.

وی با بیان اینکه از اول خرداد ماه تاکنون ۷ نفر در آب‌های ساحلی بابلسر، عباس آباد، نوشهر، بهشهر در خارج از طرح دریا غرق شدند،گفت: دو نفر نیز در اثر حوادث دریایی در آب‌های ساحلی بابلسر و عباس آباد جان باختند.

وی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها