باشگاه استقلال با سیدحسین حسینی به توافق رسیده و دروازه‌بان خود را حفظ خواهد کرد. بعد از جدایی رحمتی طبیعی بود که این باشگاه هر طور شده گلر خود را حفظ کند. حسینی در فصل‌های گذشته به دلیل مشکلاتی که با مهدی رحمتی داشت، بارها و بارها حاشیه‌ساز شد. البته این بازیکن اعتقاد داشت در استقلال تک و تنهاست و به همین خاطر برایش مشکلاتی به‌وجود می‌آید.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۴۰

در هر صورت اخیرا دعوای لفظی خطیر معاون ورزشی باشگاه و حسینی هم جنجال‌هایی در استقلال به پا کرد و باعث شد تا این بازیکن حتی از سوی هواداران تحت فشار قرار گیرد. خطیر اعلام کرد حسینی برای دو فصل تمدید قرارداد طلب رقم شش میلیارد کرده است. در کنار این از باشگاه خواسته تا قرارداد فصل قبلش را هم تسویه کند.
حسینی سال قبل قراردادی به ارزش 800 میلیون تومان امضا و 50 درصد آن را دریافت کرد. او می‌گفت باید 400 میلیون بقیه را هم دریافت کند تا پای میز مذاکره بنشیند و قرارداد فصل جدید را امضا کند.
به گزارش جام جم ، بعد از اختلاف استقلال و حسینی بر سر شش میلیارد، استقلال اعلام کرد حاضر است برای فصل جدید به او دو میلیارد و 750 میلیون تومان پرداخت کند. یعنی برای دو فصل 5/5 میلیارد تومان نه شش میلیارد تومان. چانه‌زنی دو طرف اما سرانجام باعث شد تا سیدحسین برای فصل جدید
200 میلیون تومان تخفیف دهد و دوطرف به توافق دو میلیارد و 800 میلیون تومانی برسند. باشگاه اعلام کرد نمی‌تواند برای یک فصل این رقم را به او بدهد چراکه برای دیگر بازیکنان توقع ایجاد می‌شود.
به همین خاطر 500 میلیون از این پول را به قرارداد فصل قبلش اضافه کردند و گفتند در فصل جدید به او دو میلیارد و 300 میلیون پرداخت می‌کنند. به این ترتیب قرارداد فصل قبل حسینی از 800 میلیون تومان به یک میلیارد و 300 میلیون تومان رسید. باشگاه موظف است علاوه بر 400 میلیون باقیمانده از قرارداد حسینی، 500 میلیون دیگر هم بابت فصل قبل به او پرداخت کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها