عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام به موقع جوانان ایران در سرنگونی پهپاد آمریکایی که به حریم جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده بود، دنیا را متحیر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۰۳
سرنگونی پهپاد آمریکایی دنیا را متحیر کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، محمدباقر قالیباف شب گذشته در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران در ساوه، اظهار کرد: به گفته قدرت‌های بزرگ دنیا پهپاد آمریکایی با تکنولوژی‌های امروزی قابل ردیابی نبود، اما سرنگونی آن توسط سپاه دنیا را متحیر کرد.

وی تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ دنیا همچنین اعلام کرده‌اند که این پهپاد به دلیل تکنولوژی علاوه بر اینکه قابل ردیابی نبود، قابل سرنگونی نیز نبود، اما ایران ثابت کرد با اقتدار و عظمت این ملت می‌توان هم پهپاد آمریکایی را ردیابی و هم سرنگون کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چشمان دشمن و جهانیان از این اقدام ایران خیره و متحیر شد، گفت: این افتخار نظامی ایران توسط نسل جوانی صورت گرفت.

قالیباف افزود: ایران هرگز دنبال جنگ و جنگجویی نبوده و جنگ را یک روش عاقلانه نمی‌داند، اما با کسانی که بخواهند به خاک این سرزمین تجاوز کنند، لحظه‌ای رحم نخواهد کرد.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات جدی کشور چالش اقتصادی است که این چالش را می‌توان با ایستادگی و تکیه بر قدرت جوانان این مرز وبوم برطرف کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: قدرت ایران برتر از قدرت همه کشورها است، سرنگونی پهپاد ثابت کرد به جای چشم دوختن به خارج باید به مردم و نیروی جوان کشور اعتماد کرد، همانطور که دنیا نیز نتیجه اعتماد به جوان ایرانی را در ردیابی و سرنگونی پهپاد آمریکایی به نظاره نشست.

قالیباف گفت: با اعتماد به جوانان می‌توان در یک برنامه پنج ساله آرامش را به حوزه اقتصاد برگرداند و مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران بیان کرد: این شهید نمونه بازر یک فرد انقلابی بود که به عنوان شاگرد ممتازی در عرصه‌های گوناگون درخشید و یک فرد انقلابی در قلب آمریکا بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها