خبرورزشی نوشت: در قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یکسری آپشن‌های پولساز اضافه شده که می‌تواند رقم اصلی قرارداد‌ها را بالا ببرد. یکی از این آپشن ها، پاداش برای قهرمانی جام حذفی است.
کد خبر: ۱۲۰۹۶۱۴
شوک ۳ میلیاردی در انتظار قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش جام جم آنلاین، بازیکنان پرسپولیس در فصلی که گذشت، توانستند اکثر آپشن‌های قراردادشان را فعال کنند؛ به عنوان مثال صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، ۴ آپشن را فعال کرد یا قهرمانی در لیگ و همچنین رسیدن به قهرمانی (احتمالی) در جام حذفی.

این قهرمانی ها، پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی برای بازیکنان به همراه دارد و در ابتدای فصل، در قرارداد بازیکنان قید شده که بابت قهرمانی در جام حذفی، این رقم به حساب شان واریز می‌شود. از آنجا که قهرمانی در لیگ برتر و همچنین جام حذفی، صعود به آسیا را در پی دارد، میزان پاداش بازیکنان در هر دو تورنمنت، طبق ادعای نزدیکان به باشگاه نیز، یکسان است.

با این حساب، اگر پرسپولیسی‌ها امشب با پیروزی مقابل داماش بتوانند به قهرمانی در تورنمنت حذفی برسند، باشگاه موظف به پرداخت ۳ میلیارد تومان دیگر به عنوان پاداش قهرمانی به بازیکنان می‌شود و باید این پاداش را تا پیش از شروع فصل آینده به حساب سرخپوشان واریز کند.

کمی بیشتر از این رقم نیز به حساب برانکو و سایر دستیارانش اضافه خواهد شد و، چون آن‌ها به دلار پول می‌گیرند، وضعیت برای باشگاه بدتر هم می‌شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها