رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده‌باش ترافیکی پلیس برای شب‌ های قدر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۵۱
تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب‌های قدر

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمدرازقی در گفتگو با ایسنا درباره تدابیر ترافیکی پلیس برای شب‌ های قدر گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در شب‌های قدر در آماده باش کامل هستند و از زمان آغاز مراسم احیا تا اذان صبح و پایان مراسم در اطراف محل‌های برگزاری و معابر منتهی به این اماکن مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه استقرار مأموران با توجه به جمعیت افراد در اماکن خواهد بود، گفت: بر این اساس مأموران تمرکز ویژه‌ای بر محل‌هایی نظیر امامزاده صالح (ع)، حرم مطهر امام خمینی (ره)، حرم حضرت شاه عبدالعظیم (ع)، چیذر، مهدیه تهران، مسجد ارک، امام زاده حسن (ع) و… خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به افزایش حجم ترافیک در معابر اظهار کرد: توصیه می‌شود که شهروندان با وسایل حمل و نقل عمومی که ساعات کارشان در این ایام افزایش یافته تردد کنند و در صورتی که قصد دارند با خودروی شخصی به این محل‌ها مراجعه کنند، حتماً با مأموران همکاری کرده و خودروی خود را در محل‌های مجاز پارک کنند تا مانع از تردد دیگر خودروها نشوند.

رازقی درباره اعمال محدودیت‌های تردد نیز گفت: تاکنون تصمیمی برای انسداد معابر اتخاذ نشده، اما در صورتی که نیاز باشد با تأیید فرمانده نسبت به انسداد موقت معابر با هدف تخلیه بار ترافیکی اقدام خواهد شد.

وی همچنین از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در شب‌های قدر خبر داد و گفت: تردد این وسایل تا اذان صبح در معابر تهران ممنوع است و در صورت رؤیت چنین مواردی، مأموران برابر قانون با متخلف برخورد خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به پوشش تیره شهروندان در این ایام، به رانندگان توصیه کرد که با دقت بیشتری مسیر مقابل خود را رصد کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند. همچنین شهروندان نیز از محل‌های ممنوعه مانند عرض بزرگراه‌ها و خیابان‌ها تردد نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها