ادامه شایعات داغ پیرامون نیمکت تیم ملی فوتبال ایران ؛

تمایلات پنهان برانکو در مسیر پر مانع!

پرسپولیس با عبور از سایپا از سایر مدعیان فاصله گرفت

عکس برانکو روی جام

در آخرین بازی هفته 25 لیگ برتر، پرسپولیس در حالی در بازی حساس مقابل سایپا به برتری 3 بر 2 رسید که گل اول را در همان دقیقه چهارم بازی پذیرفته بود.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۲۳

سایپا در دقایق ابتدایی جلو کشید و در همان دقیقه 4 با ارسال معین عباسیان و توسط رضا اسدی به گل دست یافت. این گل موجب شد 30 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی با نگرانی بازی را دنبال کنند؛ اما نگرانی آنها زیاد دوام نیاورد و پرسپولیس در دقیقه 32 با ضربه دقیق و زیبای بشار رسن به گل تساوی رسید. نیمه اول با همین تساوی تمام شد تا در نیمه دوم هر دو تیم را هجومی و جذاب ببینیم. علی علیپور (49) و مهدی ترابی (62) گلهای دوم و سوم قرمزپوشان را به ثمر رساندند. به نظر می‌رسید این برتری تا پایان ادامه داشته باشد؛ اما گل دقیقه 68 رضا اسدی دوباره اضطراب را به جان تماشاگران ریخت. سایپا بعد از این گل کمی جلو کشید تا گل مساوی را هم بزند و بازیکنان پرسپولیس در این دقایق با تمام وجود از اندوخته خود مراقبت ‌کرده و از سویی در ضدحملات، فرصت‌هایی طلایی را از دست دادند.این بازی در نهایت با برتری 3 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید تا قرمزها در صدر جدول تنهای تنها شوند. پرسپولیس در حال حاضر 54 امتیازی است و با تراکتورسازی 5امتیاز و با استقلال و سپاهان 7 امتیاز فاصله دارد. در دیگر بازی دیروز، ذوب‌آهن با یک گل پیکان را شکست داد و به رده هشتم جدول صعود کرد.
هفته 26 لیگ برتر، چهارشنبه همین هفته آغاز می‌شود و در اولین روز آن هفته، ذوب‌آهن میزبان پرسپولیس خواهد بود و استقلال از ماشین سازی پذیرایی خواهد کرد.
علیپور در صدر
علی علیپور، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند، بعد از 25 هفته، صدر جدول آقای گلی را بار دیگر از آن خود کرد. البته او بعد از زدن گل دوم پرسپولیس شادی نکرد و همه دیدند که او در سوگ از دست دادن پدربزرگش است.
علیپور از ابتدای لیگ هجدهم، نتوانسته بود در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد؛ اما حالا با 13 گل زده، بالاتر از کی‌روش استنلی، مهاجم سرزن تیم سپاهان قرار دارد. علیپور اگر بتواند صدر جدول گلزنان را در اختیار بگیرد، همچون مهدی طارمی، در دو فصل متوالی عنوان آقای گلی را به دست آورده است. طارمی در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم آقای گل شد و علیپور هم در لیگ هفدهم این عنوان را به دست آورد.

تندیس نوعدوستی برای دایی و بیرانوند

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تندیس نوعدوستی و مسؤولیت‌های اجتماعی را به علی دایی، سرمربی سایپا و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس به دلیل حضوری فعال برای کمک به هموطنان در دو حادثه زلزله کرمانشاه و سیل اخیر اهدا کرد. این مراسم قبل از دیدار شب گذشته تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها