سیامک نعمتی: پس از گل خوشحالی نکردم، چون مردم ایران داغدارند

رفت و برگشت با الاهلی سخت است

گلزنی به تیم سابقش یعنی پیکان. وقتی دروازه را باز کرد خوشحالی نکرد تا مبادا یکی از هم تیمی‌های سابقش ناراحت شود. سیامک یکی از آن بچه‌های با اخلاق فوتبال ایران است. یکی از آنها که از لحاظ فنی هم در بهترین شرایط قرار دارد و معمولا کارش این است که بیاید و گره بازی را باز کند. قبل از پرواز سرخپوشان به دوبی با او برای دقایقی حرف زدیم تا از شرایط این روزهای خودش،پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا بگوید. نعمتی معتقد است پرسپولیس می‌تواند قهرمانی این دوره از لیگ برتر را هم از آن خود کند، اما کار سختی دارند.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۹۵

پیروزی مقابل پیکان باعث شد تا پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.
سه امتیاز خیلی مهم را گرفتیم. باید قدر این امتیازها را بدانیم. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها همه یک دل هستند و چیزی غیر از پیروزی آنها را راضی نمی‌کند. با این پیروزی فاصله خودمان را بیشتر کردیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم.
تو گل اول را زدی و یک بار دیگر گره کور را باز کردی. اما اصلا خوشحالی نکردی.
خب پیکان تیم سابقم بود و طبیعی بود که خوشحالی نکنم. بعد این‌که مردم کشورم داغدار هستند و برای احترام به همه عزیزانی که در سیل از بین رفتند و برای احترام به خانواده‌های آنها خوشحالی نکردم.
زمان زیادی از دربی گذشته است اما هنوز هم حاشیه‌های این بازی وجود دارد. از چیپ فرشید گرفته تا درگیری‌های لفظی با گادوین منشا و... غیر از پرسپولیس تو در پیکان هم با گادوین هم بازی بودی.
منشا یکی از دوستان خیلی خوب من است. خیلی‌ها من را می‌شناسند. اصلا اهل کری خواندن و این جور چیزها نیستم. در جریان بازی هم صحبتی با منشا نکردم.
او برای استقلالی شدن با تو حرف نزد؟
من اصلا اطلاعی نداشتم. فکر می‌کنم این تصمیم باشگاه بود که با منشا قطع همکاری کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من،بازیکنان و همه هواداران زحماتی که او برای ما کشید را فراموش نمی‌کنیم. همین فصل قبل و در لیگ قهرمانان گل‌های سرنوشت سازی زد. قدردان زحماتش هستیم.
امشب یک بازی سخت با الاهلی عربستان دارید. شما در بازی قبل مقابل السد شکست خوردید. این بار چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بازی‌ها که قابل پیش‌بینی نیست. البته پرسپولیس تجربه خوبی از حضور در لیگ قهرمانان دارد. ما سال قبل تا مرز قهرمانی رفتیم اما نشد. الاهلی هم یکی از تیم‌های خوب آسیاست. فکر می‌کنم بازی رفت و برگشت با آنها خیلی سخت باشد. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که پرسپولیس به مرحله بعدی صعود کند.
امسال قهرمان می‌شوید؟
هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده است. ما صدرنشین هستیم و مثل بقیه تیم‌ها شانس این را داریم که جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم. اما واقعا چیزی تمام نشده است. غیر از ما چهار تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند و اصلا کار آسانی نداریم اما امیدوارم که امسال بتوانیم در قهرمانی هت تریک کنیم.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها