بعضی از افراد هیچ‌وقت خیال سفرهای خارجی را در سر نمی‌پرورانند، چرا که تصویر ذهنی‌شان از سفرهای خارج از کشور مبالغ هنگفت پرداختی است؛ ریسک پرداخت این هزینه‌ها، امکان تجربه کردن این لحظات شیرین را از آن‌ها می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۴۶
تا 500 هزار تومان تخفیف در نوروز داغ کی سفر

مجموعه‌ گردشگری کی سفر برای این دسته از عزیزان هم راهکارهای ویژه‌ای تدارک دیده است.

اگر هزینه‌ سفرهای خارجی را کابوس خود می‌دانید، تیم کی سفر، نوروز ۹۸ را برایتان رؤیایی خواهد کرد! می‌توانید با انتخاب پیکج‌های نوروزی کی سفر که تنها همین یک‌بار با این تخفیف‌های استثنایی ارائه می‌شود نوروزی رؤیایی و سفری ارزان را تجربه کنید.

کی سفر برای نوروز ۹۸ کمپینی به نام کمپین «نوروز داغ کی سفر» راه‌اندازی کرده است. در این کمپین روی هر بلیط تا مبلغ 30 هزار تومان، بر روی تورهای داخلی تا ۱۰۰ هزار تومان و بر روی پکیج‌های خارجی تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تخفیف قرار داده است!

پیشنهاد داغ کی سفر برای نوروز ۹۸ تورهای ارزان است. شما می‌توانید با انتخاب تور ارزان ترکیه با لذت سفری رؤیایی را تجربه کنید.

با یک جست‌وجوی کوتاه در دیگر سرویس‌های گردشگری و قیاسی ساده متوجه می‌شوید این تخفیف‌های استثنایی را در هیچ اپراتور خدماتی مشاهده نخواهید کرد.



با یک حساب‌وکتاب کوچک و یک تصمیم‌گیری صحیح، لذت سفری ارزان را به خانواده‌ی خود عیدی دهید.
از دیگر تورهای ارزان سرویس گردشگری کی سفر تور تفلیس است. شما می‌توانید تخفیف ارائه شده در این پکیج‌ها را برای تفریحات هیجان‌انگیز شهر تفلیس کنار بگذارید.

مفتخریم که برای نخستین بار در کی سفر امکان انتخاب تور آنلاین با شرایط ویژه را در اختیار مسافر قرار داده‌ایم. به صورتی که شما این اختیار را دارید تا روزهای سفر را که عموماً از سوی سرویس‌های گردشگری از پیش تعیین می‌شود را خودتان تعیین کنید.

کلاس پرواز را به نسبت بودجه‌تان اعم از اکونومی یا فرست کلاس انتخاب کنید.

نوع هتل را از ارزان‌ترین پکیج‌ها تا لوکس‌ترین مجموعه‌های سفری به دلخواه خود انتخاب کنید.
کافی است به مجموعه‌ گردشگری تک‌ ستاره‌ پاسداران اعتماد کنید و لذت سفری رؤیایی را به خود دوستان و خانواده‌ی محترمتان هدیه دهید.

تخفیف‌های نوروزی کی سفر اولین قدم در راستای تجربه‌ی سفرهای نوروزی شماست؛
گام دوم را شما بردارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها