برخلاف خواسته آمریکا

قیمت نفت بازهم افزایش یافت

پس از انتشار گزارش کاهش ذخایر نفت آمریکا و همچنین انتظار برای ادامه کاهش تولید اوپک علی‌رغم فشار آمریکا، قیمت نفت به 65.35 دلار افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۹۴۵۷۲
قیمت نفت همچنان در مسیر افزایش

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در معاملات امروز پس از انتشار گزارش کاهش ذخایر نفت آمریکا و همچنین انتظار برای ادامه کاهش تولید اوپک علی‌رغم فشار آمریکا، قیمت نفت افزایش یافت.

هر بشکه نفت برنت با 14 سنت افزایش 65.35 دلار فروخته شد. هر بشکه نفت خام آمریکا نیز با 28 سنت افزایش 55.75 دلار معامله شد.

موسسه آمریکن پترولیوم در گزارش هفتگی در روز سه‌شنبه اعلام کرد ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 22 فوریه 4.2 میلیون بشکه کاهش یافت و به 444.3 میلیون بشکه رسید.

آمارهای رسمی توسط اداره اطلاعات انرژی آمریکا امشب اعلام خواهد شد.

بازارهای نفتی به طور کلی در سال جاری با کاهش تولید اوپک تقویت شدند و این گروه نشان داده است که علی‌رغم فشار ترامپ به کاهش عرضه خود ادامه می‌دهند.

بنجامین لو، تحلیلگر بازار نفت در این رابطه گفت: «ازآنجایی که اعضای اوپک برای کاهش تولید برنامه ریزی شده علی‌رغم فشارهای سیاسی آمریکا مصمم هستند، قیمت نفت خام برای فروش آتی افزایش یافت.»

ترامپ روز دوشنبه توئیت کرد که قیمت نفت برای اقتصاد جهان بسیار بالا رفته است و از اوپک خواست تا کاهش تولید خود را متوقف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها