طرح فاخر امامزاده سید عباس (ع) ، رنگ محرومیت را از استان میزداید
گام بلند خراسان شمالی در مسیر توسعه فرهنگی و مذهبی

طرح فاخر امامزاده سید عباس (ع) ، رنگ محرومیت را از استان میزداید

دکتر انتظاری در آئین گشایش دفتر استانی خبرفوری در استان گلستان:

وظیفه ما بسترسازی برای پیگیری مطالبات مردم است

دفتر استانی مجموعه رسانه‌ای خبرفوری در استان گلستان، امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان رسانه در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۳۳
وظیفه ما بسترسازی برای پیگیری مطالبات مردم است

به گزارش جام جم آنلاین از خبر فوری، مدیرعامل خبر فوری در این مراسم با تشریح برنامه‌های مجموعه رسانه‌ای خبر فوری برای توسعه استانی، گفت: در شرایطی که رسانه‌های کاغذی با استقبال کمی از سوی مخاطبان روبرو هستند، شبکه‌های اجتماعی با اقبال عمومی روبرو شده و فرصت مناسبی برای پوشش اخبار مردمی به شمار می‌روند.

دکتر مصطفی انتظاری با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان گلستان، تاکید کرد: خبر فوری در کنار مسئولان، بازوی رسانه‌ای مدیران برای رفع مشکلات استانی به‌شمار آمده و می‌تواند با پوشش کاستی‌ها و مشکلات، به مدیران برای اصلاح وضع موجود کمک کند.

صفوی، فرماندار گرگان از دیگر مهمانان مراسم خبر فوری بود که در این جلسه ضمن استقبال از حضور موثر خبر فوری در فضای رسانه‌ای کشور و استان گلستان، از خبرنگاران خواست تا مطالبات مردم را پیگیری کرده و تلاش کنند تا سخت‌گیری‌های بروکراتیک کاهش پیدا کند.

وی در این جلسه با تاکید بر پاسخگویی مسئولان به رسانه‌ها، روند طولانی پیگیری اداری پروژه‌های شهری را از مشکلات استان و شهر گرگان دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید مانع از آن شوند که مسئولان گرفتار تاروپود بروکراسی اداری شوند.

در جریان این مراسم افتتاحیه، حجت الاسلام ولی‌نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان بر اهمیت فعالیت رسانه‌ای در کشور و نقش رسانه‌ها در تعالی جامعه تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که گشایش دفتر خبر فوری در این استان عامل توسعه استان گلستان و انعکاس مطلوب اخبار در سطح کشور شود.

او با اشاره به اهمیت سرعت بالای انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی، بر نقش رسانه‌های نوین در ساخت جامعه مطلوب تاکید کرد.

جرجانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان نیز در این جلسه از خبرفوری به‌عنوان موثرترین رسانه در شبکه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: درحالیکه دیگر کانالها تنها به کپی اخبار می‌پردازند، خبرفوری یک رسانه تولیدکننده است که برای رفع مشکلات کشور تلاش می‌کند.

او با تشریح اهمیت رسانه‌ها در توسعه شهری، ابراز امیدواری کرد حضور خبرفوری در گرگان به توسعه این شهر کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و معاون مطبوعاتی استان از دیگر مسئولان حاضر در این جلسه بودند.

گفتنی است، در جریان برگزاری مراسم امروز گشایش دفتر خبرفوری در استان گلستان، محمد چراغعلی از فعالان رسانه‌ای این استان به‌عنوان نماینده پایگاه خبری خبرفوری معرفی شد.

پس از تهران و مشهد، گرگان سومین شهری است که دفتر رسانه‌ای خبرفوری در آن گشایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها