عجیب اما واقعی یعنی این؛ خبر این است؛ فاکتور ۲.۵ میلیون دلاری کمپ باشگاه لوکوموتیو روسیه روی میز تاج.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۱۶
فاکتور ۲.۵میلیون دلاری کمپ روسیه روی میز تاج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت،‌ همان کمپی که رسانه ها نوشتند در پی رایزنی کی روش، تیم ایران جایگزین ایتالیا شد و در یکی از مجهزترین کمپ‌های جام جهانی روسیه اردو زد. جزییات خبر هم چنین است؛ هر کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی ایران در این کمپ ۱۰۰ هزار دلار یعنی بیش از یک میلیارد و صد هزار تومان و هر وعده غذایی تیم ملی ۱۵۰ هزار دلار یعنی حدود بیش از یک میلیارد و ۶۵۰ میلیوو تومان. مجموع هزینه های کمپ هم می شود بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان! این خبر ساعت هاست که منتشر شده اما هنوز تکذیب نشده و بد نیست بدانید عنوان شده.

تاج از برخی هزینه‌های این فاکتور که گویا اخیرا دستش رسیده و نمی دانیم چرا حالا دستش رسیده شوکه شده و کی روش هم حتی متعجب!! یعنی رابط نگفته که این کنفرانس‌ها چنین هزینه ای دارد؟ یعنی خبر هزینه یک میلیاردی برای هر کنفرانس را باید باور کنیم و در تاریخ ثبت کنیم؟ به راستی کجا هستند کی روش ها و آزمون ها و حامیان کی‌روش‌ها که بهترین امکانات تاریخ تیم ملی قبل از جام جهانی و جام ملتها را نادیده گرفته و با اظهارات توهین آمیز به وزیر و فدراسیون حمله کرده و بعد از هشت سال ثبات می خواهند سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام ملتها را اینگونه با فرافکنی توجیه و کی روش را به رغم کلکسیون بداخلاقی و بدرفتاری هایش تطهیر و ناکامی‌اش را تحت الشعاع فرافکنی ها قرار دهند.

بله، در این دنیای وارونه تیم های ایرانی برای بسیاری سفرهای لیگ قهرمانان و تیم ملی در بسیاری پروازها با چارتر سفر می‌کنند و خود کی‌روش هم همیشه با بیزنس کلاس سفر می‌کند اما سفر سرخ‌ها با بلیط فرست کلاس به ژاپن را در بوق و کرنا می‌کند و کسی هم نیست که بگوید دیر سفر کردن سرخ‌ها به ژاپن به خاطر نگرفتن چارتر و کاهش هزینه‌های اقامت و پرواز منجر به خستگی و عدم تنظیم ساعت خواب و نهایتا افت ملموس آنها در نیمه دوم فینال شد. نه! کسی نیست که بگوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها