تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز از ساعت 17:30 در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در شهر العین امارات به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۹۸
اگر ایران ببرد، اگر ایران ببازد...

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ دیدار ژاپن و ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حساس ترین بازی رقابت‌هاست. اغراق نیست اگر بگوییم اهمیت دیدار ایران و ژاپن از دیدار فینال هم بیشتر است. از لحاظ قرار گرفتن دو بزرگ فوتبال آسیا، تقابل امروز مهم ترین مسابقه به شمار می رود. هر تیمی که به فینال برسد باید با یکی از دو تیم قطر و امارات باید روبرو شود که در اینصورت نمی توان گفت که فینال بازی بزرگان خواهد بود. بازی بزرگان همین جاست، امروز، ساعت 17:30.

اما اگر ایران ببرد چه اتفاقی می افتد؟ منظور صعود به فینال نیست. در رابطه با کی روش صحبت می کنیم. در صورت برد ایران مقابل سامورایی ها، کارلوس کی روش به احتمال بسیار زیاد در ایران ماندنی می شود و دیگر هر روز شاهد انتشار اخبار مربوط به انتصابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا نخواهیم بود. نکته مهم دیگر این است که ژاپنی ها حتی در صورت باخت امروز دست به مربی کنونی خود یعنی موریاسو نمی زنند و او قرار نیست اخراج شود. برنامه ژاپنی ها بلندتر از این هاست که دست به اخراج بزنند.

اما اگر ایران ببازد شاهد حمله ای بسیار شدید از سوی مخالفان کی روش به او خواهیم بود. این فقط بخشی از ماجرا است. علاوه بر آن او را دیگر هرگز بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نمی بینیم.

کی روش امروز حساس ترین مسابقه عمرش را در پیش دارد. پس از هشت سال حضور در ایران که با حواشی متعددی روبرو بود وقت آن است که یک قهرمانی در کارنامه خودش ثبت کند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها