دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس خبر از درخواست مدعی‌العموم به مراجع ذی ربط جهت انحلال شورای این شهر را داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۳۰
درخواست مدعی العموم برای انحلال شورای شهر فردیس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از درخواست مدعی العموم به مراجع ذیربط جهت انحلال شورای این شهرستان خبر داد و گفت: اختلافات عدیده در بین اعضای شورای شهر فردیس با لجاجت برخی از اعضا در ایجاد تفاهم و همدلی منجر به تعطیلی اداره شهری شهرستان شده است.

وی افزود: به عنوان مدعی العموم با توجه به ناکارآمدی شورای شهر و ایجاد اختلاف و ناامیدی در میان شهروندان فردیس و با توجه به نتیجه بخش نبودن توصیه های مکرر در جهت ایجاد تفاهم میان اعضا و تعطیلی اداره امور شهر به دلیل انجام اعمال خلاف شئون شوراها، سواستفاده از جایگاه نمایندگی مردم و عدم کارامدی و مداخله در ساخت و سازهای غیرمجاز توسط برخی از اعضا و در جهت برون رفت از این معضل درخواست انحلال شورای شهر را دارم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر مورد مذکور، به علت وجود دلایل متقن درخواست انحلال شورای شهر را به مراجع ذیربط داده‌ام و پیگیر این موضوع هستم.

وی تاکید کرد: دلایل عنوان شده و اتهامات مطروحه درباره این پرونده در حال بررسی است و پس از به نتیجه رسیدن، موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها