
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، صبح امروز در عملیات برف روبی و پاکسازی جاده شمشک که بارها از سوی نهادهای مختلف غیرایمن بودن آن تذکر داده شده بود یک نفر زیر بهمن جان سپرد و یک نفر هم راهی بیمارستان شد.
حالا باید منتظر ماند و دید آیا کسی مسئولیت از دست رفتن جان این انسان را بر عهده خواهد گرفت یا همچون حوادث قبلی همه سعی در بی تقصیر نشان دادن خود را دارند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند