کد خبر: ۱۱۸۱۶۱۹
سئو چیست؟ آیا می دانید اصول سئو چیست؟

SEO یا همان سئو چیست؟ محفف کلمه «Search Engine Optimization» می باشد، که یک پروسه جهت گرفتن ورودی و ترافیک ارگانیک و رایگان از موتورهای جستجوگر همانند گوگل می باشد و علت اصلی آن نمایش سایت در لینک های اول گوگل می باشد (بیش از 70 درصد کلیک ها بر روی 3 لینک اول صحفه نتایج می باشد و هرچقدر رتبه و جایگاه سایت شما بالاتر باشد، بازدیدکنندگان و ورودی بیشتری را برای سایت خود جذب خواهیم کرد)

در پاسخ به سوال سئو چیست؟ باید گفت همه موتور های جستجوگر همانند گوگل، بینگ و یاهو دارای یکسری قوانین و فاکتور خاص برای نمایش دادن سایت ها در نتایج جستجو های گوگل هستند، با توجه به اینکه کاربران برای پیدا کردن هر کدام از سوالات و نیاز های خود از موتور های جستجوگر استفاده می کنند و روزانه میلیارد ها جستجو در اینترنت انجام می شود و در صورتی که شما بتوانید با رعایت کردن قوانین موتور های جستجوگر سایت خود را بهینه سازی بکنید (سئو) میتوانید ورودی و ترافیک خیلی خوبی را برای سایت خود داشته باشید و محصولات و خدمات خود را برای تمام دنیا عرضه بکنید.

گرفتن رتبه و جایگاه بهتر در نتایج جستجو های گوگل از طریق دادن هزینه ها و رابطه با گوگل ممکن نیست (مگر اینکه از ادوردز استفاده بکنید که به محض تمام شدن پول شما آگهی شما نیز حذف خواهد شد و این مورد هزینه بردار خواهد بود)

موتور های جستجوگر فقط سایت هایی را در نتایج بالاتر نمایش می دهند که بهتر از بقیه سئو یا همان بهینه سازی را انجام داده باشند.

سئو چیست؟

بیش از 200 فاکتور و معیار مختلف برای رتبه دادن به سایت ها میباشد که خیلی از این فاکتور ها بصورت محرمانه میباشند و گوگل بصورت مستقیم تاثیر آنها را فاش نکرده است بخاطر همین اشخاص سئوکار که تجربه بیشتری دارند، معیار های تاثیر گزار بر نتایج را به خوبی می شناسند.

بصورت کلی سئو 2 بخش اصلی دارید که هر سئوکار در حین کار کردن بر روی سئوی سایت بر روی این 2 فعالیت می کند:

سئوی داخلی on page seo چیست؟

شامل همه تغییرات و فعالیت هایی که در داخل سایت شماست میباشد همانند بهینه سازی سرعت لود شدن سایت، استفاده صحیح از کلمات کلیدی و تولید محتوای بهینه شده برای موتور های جستجوگر و...

سئوی خارجی off page seo چیست؟

به همه تغییرات و فعالیت هایی که در داخل سایت شما انجام می شود، اطلاق می شود همانند لینک سازی و...

برای درک بهتر سئو در زیر جدول تناوبی سئو را قرار داده ایم و می توانید اصلی ترین معیار ها و فاکتور های سئوی داخلی و خارجی را در آن مشاهده بکنید.

اصول سئو چیست؟

ممکن است شما یک سایت داشته باشید و چند ماه و یا حتی چند سال بر روی سئوی سایت خود فعالیت کرده باشید ، اما بدلیل اینکه با اصول سئو چیست آشنایی کامل نداشته اید نتوانید سایت خود را با توجه به رقابتی که دارد در نتایج گوگل بالا بیاورید، در سئو زیاد کار کردن اهمیت کمتری نسبت به اصولی کار کردن دارد.

برای گوگل کیفیت اهمیت بسیار بیشتری نسبت به کمیت دارد چه در بحث محتوای داخلی سایت و چه در بحث لینک سازی و فعالیت های خارج از سایت.

آیا میدانید شعار گوگل چیست؟

چند سال متوالی است که گوگل با شعار «محتوا پادشاه است» در حال راهنمایی وبمستران و مدیر سایت ها میباشد که بر روی کیفیت محتوای سایت خود تمرکز بکنند اما همین بحث تولید محتوا خود دارای قوانین و شرایط خاص خود میباشد

اصلی ترین قوانین تولید محتوا طبق اصول سئو :

  1. کیفیت محتوای شما باید بالا باشد و از گفتن مطالب غیر مرتبط و اسپم در مقاله خود خودداری بکنید.
  2. متن شما نباید کمتر از 300 کلمه باشد.
  3. در مقاله خود از لینک دهی داخلی استفاده بکنید و به سایر مقالات و مطالب دیگر سایت خود لینک بدهید.
  4. متن شما کپی شده از سایت های دیگر نباشد.
  5. حجم تصاویر به کار رفته در مقاله و پست های شما زیاد نباشد.

و چند میعار دیگر.

اصول سئو چیست؟ بر روی که مواردی بیشتر فعالیت بکنیم؟

همانطور که گفته شد در سئو بیش از 200 فاکتور و معیار مختلف جهت رتبه دادن به سایت ها وجود دارد و فقط سایت هایی میتوانند رتبه و جایگاه مناسب ترین را بدست آورند که اصلی ترین و مهم ترین فاکتور ها را بصورت کامل رعایت کرده باشند بدلیل تعداد بالای فاکتورها همیشه اصلی ترین و تاثیر گزار ترین آنها معرفی می شود اما برای آشنایی با قوانین رتبه بندی سایت در گوگل می توانید در دوره معروف آموزش سئو ثبت نام کنید و تبدیل به یک سئوکار شوید تا بتوانید علاوه بر اینکه کار های مربوط به سئوی سایت خود را انجام دهید، بلکه به عنوان متخصص سئو در شرکت های دیگر نیز فعالیت بکنید.

سئو یک اقدام یکباره و بدون تکرار نیست. بلکه شما باید بصورت روزانه یکسری کارها را تکرار بکنید و هیچ وقت فعالیت خود را متوقف نکنید همانند کار های لینگ بیلدینگ.

در سئو فاکتورها به همدیگر وابسته هستند و پیش نیاز هایی وجود دارد، مثلا شما باید اول سئوی داخلی سایت خود را تنظیم بکنید، سپس سراغ سئوی خارجی بروید.

سئوی داخلی سایت شما بصورت مسقیم با موتور های جستجوگر مثل گوگل در ارتباط می باشد بخاطر همین باید بسیار با دقت و احتیاط کانفیگ های مورد نیاز آن انجام شود و بصورت دوره ای کانفیگ های اعمال شده در سایت باید بررسی و بازبینی شوند که مشکلی نداشته باشند.

اصلی ترین کار هایی که باید انجام شود چیست؟ اصول سئو چیست؟

یکسری کارها همانند لینک سازی باید هر روز برروی سایت انجام شود تا بتوان رتبه و جایگاه بهتری را بدست آورد، کار تولید محتوا نیز به همین شکل می باشد و نباید در انجام آن توقف داشت اما هر کدام از این 2 دارای شرایط و قوانین مخصوص به خود هستند و کیفیت کار کردن بر روی آنها به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به کمیت کار کردن بر روی آنها دارد.

بهترین سئو کار کیست؟

زمانی که به دنبال یک شرکت فعال در حوزه سئو سایت هستید به بیش از 50 سایت مختلف برخورد خواهید کرد که هر کدام ادعا و تاریخچه خاص خود را دارند اما چند نکته مهم در انتخاب بهترین شرکت سئو و بهترین سئوکار وجود دارد:

  1. نمونه کار های که دارند و میزان رقابت در نمونه کار های مشتریانشان
  2. رتبه و جایگاه خود این شرکت سئو کار با کلمات مرتبط به حوزه خودش چگونه است؟
  3. نظرات مشتریان قبلی درباره این شرکت چیست؟
  4. سابقه فعالیت این شرکت چقدر میباشد؟

با توجه به این توضیحات شرکت سئوکار را میتوان به عنوان یکی از بهترین شرکت های سئو در ایران معرفی کرد، شرکتی که همه سایت های اول ایران از خدمات سئوی آن استفاده کرده اند جهت ارتباط با شرکت سئوکار میتوانید به سایت seokar.com مراجعه بکنید و درخواست خود را ثبت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها