یک فروشگاه تزئینات خودرو در خیابان سردار جنگل به هنگام تعطیلی آن، آتش گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۵۷
آتش سوزی در فروشگاه لوازم تزئینات خودرو (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، رهگذران شب گذشته با دیدن خروج دود از میان در کرکره‌ای یک فروشگاه لوازم اسپرتی خودرو بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران سریعا آتش نشانان ایستگاه ۹۴ روانه خیابان سردار جنگل شمالی، خیابان ۵ تن شدند.

بنا به اظهار محسن فخری فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگامی که به محل حادثه رسیدیم، دود و آتش از بین در کرکره‌ای و نیز هواکش یک باب مغازه لوازم تزئینات (اسپرتی) خودرو به مساحت حدودا ۲۰ متر مربع خارج می‌شد.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی به هنگام تعطیلی مغازه اتفاق افتاد، اضافه کرد: همزمان با رسیدن نیرو‌های آتش نشانی، مالک فروشگاه نیز در محل حاضر شد که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز و ایمن کردن کامل محل، با رعایت نکات ایمنی، در فروشگاه را باز کردند و سپس با استفاده از یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش که در انتهای مغازه بود، رساندند.

فخری ادامه داد: نیرو‌های عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و همچنین انجام لکه گیری بقایای آتش و جداسازی اجناس سوخته، لوازم سالم خودرو را به بیرون از مغازه انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه با توجه به تعطیلی مغازه به کسی آسیبی نرسید، اما خسارات مالی زیادی بر جای ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها