جانشین پلیس راهور پایتخت از آماده‌باش 100 درصدی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای تأمین نظم و انضباط ترافیکی در شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۳۵
آماده‌باش پلیس راهور تهران در شب یلدا / برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با فارس در خصوص تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای تسهیل در تردد شهروندان در شب یلدا اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساعت 16 به صورت آماده‌باش 100درصد در معابر، بزرگراه‌ها، میادین و مقاطع حضور فعال خواهند داشت.

جانشین پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در راستای تأمین نظم و امنیت ترافیکی مأموران این پلیس برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز، لایی‌کشی و دور دور را در معابر پایتخت به خصوص در محورهای بزرگراهی و معابر شمالی پایتخت در دستور کار دارند؛ همچنین تست سلامت در صورت نیاز از برخی رانندگان متخلف به عمل خواهد آمد.

وی به حضور پلیس محسوس و نامحسوس در معابر پایتخت اشاره و بیان داشت: همکاران بنده برای مدیریت ترافیک و تأمین امنیت تردد شهروندان، معابر را به طور کامل پوشش خواهند داد.

سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد:مأموران این پلیس با عادی شدن بار وضعیت ترافیک و خلوت شدن معابر به مأموریت خود ادامه خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها