با برگزاری مراسمی، علی رحیمی آذر به عنوان مدیرکل جدید سازمان تعزیرات حکومتی استان اردبیل منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۲۵
مدیر کل جدید سازمان تعزیرات حکومتی اردبیل معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد و طی آن علی رحیمی آذر به عنوان مدیرکل این سازمان منصوب شد.

همچنین در این مراسم، از زحمات حسین نجف‌زاده قدردانی شد.

درپایان این مراسم حکم انتصاب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور به علی رحیمی آذر اعطا شد.

دیوار کوتاه اصناف در تلاطم بازار

در این مراسم، نائب‌رئیس اتاق اصناف استان اردبیل تصریح کرد: اصناف معمولا با تحولات ارزی متهم به گرانفروشی می‌شوند اما باید به دنبال دلایل اصلی گرانی و جلوگیری از قاچاق کالا برآمد.

محمدپور افزود: اصناف به عنوان اقشار دردمند جامعه معمولا متهم واقع می‌شوند و باید مسئولان پاسخگوی این سوال باشند که چرا سیل پرونده‌ها بر علیه اصناف جاری بوده و با کاهش دلار همچنان قیمت‌ها پایین نمی‌آید.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان تعزیرات حکومتی، ادامه داد: برنامه‌های انجام پذیرفته در راستای نظارت بر توزیع و قیمت گذاری کالاها ارزشمند بوده تا مانع از ضایع شدن حقوق فروشندگان و خریداران شد.

نائب‌رئیس اتاق اصناف استان اردبیل اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار با راه‌اندازی گشت‌های مشترک مواردی که با معیشت مردم ارتباط مستقیمی دارند با دقت مورد رصد قرار می‌گیرند و چنین نظارت ارزشمندی در برقراری ثبات در بازار و جلوگیری از هر گونه سوء‌استفاده مفید واقع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها