اپرای «برانگیخته» با حضور سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌اللهی دی ماه امسال در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۷۲
روایتی عاشقانه با حضور عقیلی، بمانی و نعمت اللهی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، اُپرای «برانگیخته» که روایتی عاشقانه از «هفت شهر عشق عطار» است، در هفت پرده و با حضور سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌اللهی روی صحنه خواهد رفت که در این اُپرا علاوه بر اجرای برخی آثار به عنوان خواننده، نقش آفرینی‌هایی را نیز به عهده خواهند داشت.

درسال‌های اخیر تجربیات مختلف و البته محدودی از این گونه هنری در ایران روی صحنه رفته است و اُپرای «برانگیخته» در تلاش است با به کارگیری تجربیات و تحقیقات فراوان در این زمینه، اجرایی در خور شان و بسیار ویژه را با حضور بازیگران و ستاره‌های سرشناس سینمای ایران روی صحنه ببرد.

هنرمندان پیشکسوت و با سابقه‌ای چون اسفندیار قره باغی، ودود موذن، عباس عابدین‌زاده و... نیز سولیست‌های اُپرای «برانگیخته» هستند که در بخش‌های مختلف به هنرنمایی خواهند پرداخت.

لیست بازیگران اُپرای «برانگیخته»، معرفی تیم کارگرانی و جزئیات بیشتری از این اجرا به زودی و همزمان با آغاز پیش فروش بلیت‌های این برنامه در اختیار رسانه‌ها و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

«اُپرا» آمیزه‌ای از موسیقی و نمایش است تا حقیقتی به تصویر کشیده شود. از این رو برای خلق آثار اُپرایی باید در دو بخش موسیقی و نمایش عالم بود تا پدیده‌ای درخور تحسین ایجاد شود.

«اُپرا» طی چندین قرن با تحولات فراوان، همه گونه رویدادها و سبک‌های موسیقی را تجربه کرده و به تکامل رسیده و مجموعه‌ای است از هنرهای مختلف اعم از موسیقی، ادبیات، فن بازیگری،حرکات آئینی و رقص، طراحی صحنه، دکور و کارگردانی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها