مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ارز مسافرتی برای ایام اربعین فعلا وضعیت نامشخصی دارد و هنوز تصمیمی گرفته نشده و به محض نهایی شدن اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۹۳
آخرین وضعیت ارز مسافرتی زائران اربعین

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی آقایی در گفتگو با میزان اظهار کرد: مبلغ ارز جهت اخذ روادید ایام اربعین از بازار ثانویه اختصاص خواهد یافت و به صورت شناور و روزانه خواهد بود و ارز ۷ هزار تومانی اصلا نداریم.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ما در کشور فقط سه نوع ارز داریم؛ یکی ارز دولتی برای تامین کالا‌های اساسی، دوم ارز بازار ثانویه و ارز سوم ارز بازار آزاد است.

آقایی در ادامه اظهار کرد: مردم دغدغه تهیه ارز برای تهیه روادید را نخواهد داشت. بانک مرکزی ارز را اختصاص داده و مردم معادل ریالی ارز (مربوط به مبلغ روادید) را وقتی در سامانه سماح ثبت نام می‌کنند پرداخت و بقیه کار‌ها را سازمان حج انجام می‌دهد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه با بیان اینکه هزینه روادید را سازمان حج به سفارت عراق پرداخت کرده ، روادید را تحویل گرفته و به مردم تحویل می‌دهد، گفت: ارز مسافرتی برای ایام اربعین فعلا وضعیت نامشخصی دارد و هنوز تصمیمی گرفته نشده و به محض نهایی شدن اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها