برنامه پر مخاطب سینما سلامت به تهیه کنندگی علی اصغر صائبی و اجرای فرهاد جم جمعه ها ساعت 21:00 روی آنتن شبکه سلامت می رود.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۹۴
سینما سلامت و روایت یک فیلم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، این برنامه با توجه به ساخت فیلم های متعدد مرتبط با موضوعات سلامت سینما قسمتی هایی از این فیلم ها را از منظر پزشکی و سلامت بررسی کرده و نقاط ضعف و قدرت آن را می یابد. همچنین این برنامه به بهانه پخش فیلم به بررسی علل و عوامل بروز بیماری و راه های پیشگیری از آن می پردازد.

برنامه سینما سلامت برای جمعه 23 شهریور ماه فیلم ضربه مغزی را برای پخش در نظر دارد. این فیلم روایت پزشکی است که با تعمق در بازی فوتبال آمریکایی به دلیل مرگ و صدماتی که به بازیکنان این ورزش وارد می شود پی برده و نام بیماری آنها را کشف می کند.

میهمان این برنامه دکتر مهدی وحید دستجردی متخصص بیماریهای مغز و اعصاب درباره ضربه ها به مغز و خطرات آنها صحبت می کند و جوانان را از پرداختن به ورزشهای پر خشونت که در آن ضربه به سر زیاد زده می شود بر حذر می دارد.

به قول دکتر وحید دستجردی هر کسی تاوان ضربات سختی که به جمجمه اش وارد می شود را روزی خواهد پرداخت. بدون شک بسیاری از آلزایمرهای دوران پیری به ضربه ای سخت در دوران جوانی بر میگردد.

بیننده این فیلم سینمایی در ساعت 21:00 از شبکه سلامت سیما باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها