در بازدید قائم‌مقام معاون سیما و مدیر شبکه سه تلویزیون از پشت صحنه برنامه «آسیا سه»، بر پاسداشت قهرمانان ملی بخصوص بانوان ورزشکار در رسانه ملی تاکید شد. دکتر علی‌اصغر پورمحمدی، قائم‌مقام معاون سیما و رئیس شورای ورزش سازمان صداوسیما و علی فروغی مدیر شبکه سه با حضور در استودیوی برنامه آسیا سه، از دست اندرکاران و عوامل پخش بازی‌های آسیایی 2018 قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۴۹

در این بازدید دکتر پورمحمدی کارنامه رسانه ملی در زمینه پوشش مسابقات بازیهای آسیایی را خوب دانست و گفت: در طول قریب به یک ماه، همکاران ما در سیما و صدا توانستند رقابتهای ورزشکارانمان را بخوبی منعکس کنند. وی درخصوص کیفیت پخش برخی برنامهها گفت: رسانه ملی نیازمند توجه بیشتر مجلس و دولت در زمینه حمایتهای مالی است. حمایتهایی که به سازمان صداوسیما فرصت میدهد تا در رقابتهای جهانی مخاطب را راضی کند. قائممقام سیما در خاتمه از تمامی دستاندرکاران پوشش رقابتهای این دوره از بازیهای آسیایی، از تلاش شبکه سه در پوشش بازیهای مهم و شبکه ورزش قدردانی کرد.

علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما نیز تلاش ورزشکاران ایرانی را ستودنی توصیف کرد و گفت: در این دوره از رقابتها شاهد اتفاقات بینظیر و تاریخی در زمینه حضور بانوان قهرمان کشورمان بودیم. شبکه سه سیما با توجه به پیشبینیها، از ماهها قبل تلاش کرد با تولید کلیپ، نماهنگ و ویدئوهایی از بانوان ورزشکار تصویر کاملی از حضور غرورآفرین آنها داشته باشد. وی تاکید بر غرور و غیرت ملی را از مهمترین دستاوردهای پوشش این دوره از رقابتها دانست و افزود: دوستان و همکاران ما تلاش کردند با نمایش همت و تلاش ورزشکارانمان و نمایش غرور خودباوری آنها، حس امید و شادی را به مردم عزیزمان منتقل کنند. مدیر شبکه سه قهرمانی بانوان ورزشکار ایرانی با حفظ ارزشهای اسلامی را از مهمترین دستاوردهای این دوره از بازیهای آسیایی دانست و افزود: سیمای جمهوری اسلامی با بهرهگیری از دو شبکه سه سیما و کانال ورزش توانست در پاسداشت قهرمانان میهن بهعنوان سرمایهای گرانقدر سربلند گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها