وقتی دو سال پیش خبر پخش برنامه کودک‌شو از شبکه نسیم در رسانه‌ها منتشر شد، کسی باور نمی‌کرد این برنامه تا این میزان بتواند اقبال مخاطبان را به همراه داشته باشد، اما بازخوردهای خوب مردمی نشان می‌داد این برنامه توانسته جای خودش را در دل مردم باز کند، زیرا قهرمانان این برنامه، چهره‌های معروف در عرصه سینما، تلویزیون، ورزش و ... نبودند، بلکه شرکنندگان مردم معمولی جامعه بودند که خانواده‌ها همراه با کودکان خردسالشان با هم رقابت می کردند. البته یک تفاوت با دیگر برنامه‌ها داشت و این‌که بچه‌ها سهم عمده‌ای در این برنامه داشتند. همین باعث شد رنگ و لعاب برنامه برای مخاطبان متفاوت باشد و نتیجه این شد که فصل دوم این مجموعه هم روانه آنتن شود که این روزها مراحل فینال را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۰۰

پیامکهای میلیونی

برنامه کودکشو به تهیهکنندگی رضا نصیری و ابوذر پورمحمدی از شبکه نسیم پخش میشود.

نصیری با اشاره به اینکه قبل از ساخت این برنامه نمونهای نداشتند، به جامجم توضیح داد: ژانر این برنامه تخصصی است و به خانوادهها و کودکان میپردازد و از سوی دیگر قهرمانان از جنس مردم هستند و از دل جامعه. همین باعث شده برنامه برای خانوادهها جذاب و علاقهمند به شرکت در برنامه باشند.

به همین دلیل خانوادهها مشارکت زیادی در برنامه دارند و برنامه با حضور آنها ساخته میشود.

به گفته این تهیهکننده، اقبال مخاطبان به حدی زیاد است که هر هفته که چهار خانواده در برنامه شرکت میکنند، نزدیک به یک میلیون و اندی پیامک از طرف مردم دریافت میکنند که نشان میدهد برنامه را دوست دارند و با علاقه پیگیر آن هستند. ضمن اینکه خانوادهها علاقهمند به رقابت در این برنامه هستند.

توجه به فرزندآوری

یکی از مباحثی که در برنامههای مختلف تلویزیون و رادیو دنبال میشود، توجه به فرزندآوری است و برنامه کودکشو به شکل ویژه و به دور از اینکه شعار بدهد به موضوع خانواده، ازدواج، فرزندآوری و فرزندپروری توجه دارد و در عین حال نشاط و سرگرمی را هدف قرار داده است.

نصیری سپس در ادامه عنوان کرد: با توجه به اقبال مخاطبان، فصل دوم برنامه کودکشو با تغییرات اساسی روانه آنتن شد تا جذابیتهای بصری برای مخاطبان داشته باشد.

به همین دلیل آیتمهای متنوع هم به برنامه اضافه شد تا بینندگان وفادار خودمان را حفظ کنیم. این برنامه هواداران زیادی دارد و ما تلاش میکنیم برنامه به بهترین شکل روانه آنتن شود.

برنده نهایی صاحب یک آپارتمان

هر مسابقهای جایزه دارد و دستاندرکاران برنامه کودکشو برای خانواده فینالیست نهایی فصل دوم یک دستگاه آپارتمان در نظر گرفتهاند که 16 شهریور اعلام میشود. همچنین به گفته تهیهکننده، فصل سوم این برنامه هم در مرحله طراحی قرار دارد و قرار است در شش ماهه دوم سال روی آنتن شبکه نسیم برود.

چهره صمیمانه مجری

هر تهیهکنندهای برای اجرا معیارهایی در نظر دارد و نصیری هم بر مبنای دلایلی تصمیم گرفت پژمان بازغی را برای اجرای برنامه انتخاب کند.

او در این باره گفت: ما باید مجریای را انتخاب میکردیم که با ساختار و موضوع برنامه همخوانی داشته باشد و خودش هم به مقوله خانواده اهمیت بدهد و جزو دغدغههایش
باشد.

ضمن اینکه چهره صمیمانهای داشته باشد تا خانوادههای شرکتکننده در برنامه ارتباط خوبی با او برقرار کنند و فضای برنامه گرم باشد.

بعد از بررسیهای لازم به انتخاب آقای بازغی رسیدیم. وی در پایان گفت: از سوی دیگر آقای بازغی اخلاق بسیار حرفهای دارد، زیرا دو سال و آن هم هر روز اجرا کار راحتی نیست، اما این هنرمند نهتنها خوش قول بوده و سر وقت در استودیو حاضر بوده، بلکه همیشه سعی داشته فضای برنامه را با اجرایش صمیمانه و گرم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها