برای بررسی وضعیت باشگاه ها

ناظران AFC به تهران می آیند

ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روزهای ششم تا هشتم مرداد ماه سال جاری به منظور بررسی شرایط باشگاه های فوتبال ایران و تمدید مجوز حرفه ای به ایران سفر می کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۷
ناظران AFC به تهران می آیند

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، ناظران «ای.اف.سی» در طول سفر خود میزان بدهی ها، درآمدزایی، ورزشگاه ها، زمین های تمرینی و ... باشگاه های فوتبال را بررسی خواهند کرد.

سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال روز جمعه با تایید این خبر افزود: نماینده های «ای.اف.سی» علاوه بر بحث های مرتبط با مجوز حرفه ای باشگاه ها، گفت و گوهایی نیز برای تدوین برنامه های توسعه، برنامه های استراتژیک و بلندمدت فوتبال ایران نیز با مسوولان فدراسیون خواهند داشت.

سال گذشته نیز ناظران «ای.اف.سی» به تهران سفر و وضعیت باشگاه های فوتبال را به ویژه از نظر ترازنامه مالی و بدهی به بازیکنان داخلی و خارجی بررسی کردند.

در نتیجه این بررسی ها برخی از باشگاه های فوتبال از جمله استقلال خوزستان، نفت تهران، پدیده طلایی خراسان، سیاه جامگان مشهد، ‏پارس جنوبی جم و سپید رود رشت مجوز حرفه ای ملی را نیز بدست نیاوردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج معیار اصلی شامل معیار ورزشی (برگزاری مسابقات ورزشی، دیدارهای تیم های پایه و...)، داشتن کارکنان صلاحیت دار اداری و پرسنلی، قراردادهای باشگاه ها با بازیکنان و مربیان، ترازنامه های مالی و بدهی های باشگاه ها و زیرساخت ها که مرتبط با در اختیار داشتن ورزشگاه های اختصاصی هستند را برای صدور مجوز حرفه ای در نظر می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها