روز گذشته انتشار یک خبر در رابطه با پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به زلاتکو دالیچ سرمربی موفق تیم ملی فوتبال کرواسی در یکی از رسانه های کروات جنجال زیادی به پا کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۵۳
دالیچ پیشنهاد چه کسی به فدراسیون بود؟ / کار، کارِ برانکو است!

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس گزارش این سایت (jutarnji) این مربی چهار پیشنهاد رسمی از تیم های ملی ایران، ژاپن، ازبکستان و مصر دارد که پیشنهادهای ایران و ژاپن از نظر مالی چشم گیر است و بسیار فراتر از پولی است که این مربی از فدراسیون فوتبال کرواسی دریافت می‌کند و هم اکنون نیز این مذاکرات ادامه دارد.

البته دالیچ پس از نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی روسیه در پاسخ به این سوال که آینده اش با کرواسی و سایر پیشنهاداتی که دارد چگونه است گفت: «برای من جنبه مالی اهمیتی ندارد و جایی که بدانم قرار است پیشرفت کنم می روم.»

اما چه شد که فدراسیون فوتبال ایران در حالی که هنوز درگیر و گرفتار تمدید قرارداد نجومی کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران است ناگهان بنا بر ادعای این سایت کروات با دالیچ مذاکره می کند؟

اگر یادتان باشد سال گذشته نیز صحبت هایی در رابطه با حضور دالیچ در ایران می شد. دالیچ آن زمان نه شهرت اکنون را داشت و نه سرمربی نایب قهرمان جام جهانی بود. برانکو آن زمان در عین اینکه با دالیچ رفاقت داشت خود را جانشین این مربی در تیم ملی فوتبال کرواسی هم می دانست. همان زمان هم با کی روش همجنان اختلاف داشت و به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده بود که دالیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کنند.

اکنون نیز بنا بر ادعای خبرآنلاین برانکو است که در واقع اخیرا دالیچ را به فدراسیون ایران پیشنهاد داده است. پیشنهاد دالیچ به فدراسیون فوتبال ایران در واقع بخشی از دشمنی برانکو با کی روش است. البته با توجه به موقعیت کنونی دالیچ بسیار بعید به نظر می رسد او بخواهد به تمامی پیشنهادات خوبی که از تیم های معتبر دنیا دارد جواب رد بدهد و با ترک تیم نایب قهرمان جهان به تیم ملی فوتبال ایران بیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها