نائب رئیس فراکسیون امید در گفتگو با جام جم آنلاین:

تغییرات در کابینه دولت تخصصی ، فنی و منطبق با تحولات روز باشد

نائب رئیس فراکسیون امید گفت:اگر تغییرات در کابینه دولت دوازدهم تخصصی ، فنی و منطبق با تحولات روز باشد قطعاً کارساز خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۷۳
تغییرات در کابینه دولت تخصصی ، فنی و منطبق با تحولات روز باشد

محمد رضا تابش نماینده اردکان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با جام جم آنلاین باتاکید بر اینکه کابینه دولت باید تجلی قول‌ها ، وعده‌ها و شعارهای رییس‌جمهور باشد افزود:در شرایط خاص فعلی و تنگناهای اقتصادی که سیستم مدیریتی کشور با آن مواجه است اخلاق سیاسی حکم می‌کند که سلسله مراتب را رعایت کنیم لذا در ابتدا نمایندگان ازآقای رئیس جمهور دعوت کردند تا در مجلس حاضر شوند.

نائب رئیس فراکسیون امید با اشاره به نامه 187 نماینده مجلس به رئیس جمهور در مورد مشکلات اقتصادی کشور یادآور شد: شرایط کنونی و اقتصادی کشور ایجاب می‌کند که قوای سه‌گانه در جهت استحکام بیشتر نظام، کاهش فشار معیشتی و اقتصادی بر مردم و جلوگیری از کاهش بیش از حد قدرت خرید، تلاش مضاعفی را داشته باشند، لذا وکلای ملت با نوشتن نامه از ایشان خواستند که تغییراتی را در تیم اقتصادی خود داشته باشند.

نماینده اردکان گفت:قطعا بعد از نوشتن نامه آنچه را که قانون به ما اجازه داده ، اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه اگر تغییری در کابینه دولت صورت گیرد می تواند مشکل اقتصادی فعلی را حل کند گفت: اگر تغییرات تخصصی ، فنی و منطبق با تحولات روز باشد قطعاً کارساز خواهد بود.

وی در خصوص اینکه اگرنظر مجلس تامین نشد نمایندگان از ابزار استیضاح استفاده خواهند کرد گفت: مجلس باید به استیضاح وزرای ناکارآمد رای بدهد و این نظر نمایندگان است که مشخص کنند چه زمانی با از این ابزار نظارتی استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها