ابراهیم تهامی را به یاد دارید؟ او یکی از تاریخی‌ترین بازیکنان تیم ملی است زیرا در دیدار دراماتیک مقابل استرالیا برای دقایقی به‌عنوان یار ذخیره به میدان رفت، بدون این‌که تاثیری بر بازی داشته باشد، بعد از آن که بازی 2 - 2 شد، از زمین بیرون رفت و جای خود را به بازیکن دیگری داد. تهامی البته زبان صریح و خاطرات شیرینی هم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۱۰
تهامی: جای من در بازی  با پرتغال خالی است!

او در مورد دیدار با اسپانیا به ما گفت: «بچه‌ها خوب بودند ولی نباید بازی را می‌باختیم. اگر به جای مهاجم، یک مدافع دیگر در ترکیب تیم ملی بود، اصلا نمی‌باختیم. متاسفانه تیم ملی خیلی تهاجمی بود در حالی که جلوی تیمی مثل اسپانیا باید دفاع می‌کردیم تا یک امتیاز بگیریم.» او در مورد بازی با پرتغال نیز اظهار نظر جالبی کرد: «بچه‌ها می‌توانند پرتغال را ببرند.

من مصاحبه‌ها را که خواندم، اعتقاد پیدا کردم که می‌توانیم این حریف را شکست بدهیم. پرتغال که هیچ، برزیل هم جلوی‌مان بود، به خاطر شادی مردم و صعود به دور بعدی هم شده باید به برد می‌رسیدیم.

ان‌شاءا... که برنده بازی خواهیم شد.» از تهامی پرسیدیم فکر می‌کنی برای بازی با پرتغال باید تهاجمی باشیم یا تدافعی که گفت: «صددرصد باید به این تیم حمله کنیم. ما باید پرتغال را ببریم و قطعا هم می‌توانیم این کار را بکنیم. در این بازی، فقط جای من خالی است که در لحظات حساس وارد عمل شوم، چند مدافع پرتغال را دریبل کنم و پاس گل بدهم تا تیم ملی به گل برسد. بچه‌ها باید این‌طور مقابل پرتغال بازی کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها