مسابقات لیگ جهانی کاراته وان-ترکیه

خدابخشی دومین طلایی کاراته ایران

مهدی خدابخشی نماینده وزن84+کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران در فینال پنجمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان با شکست حریف خود به مدال طلا این مسابقات دست یافت.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۴
خدابخشی دومین طلایی کاراته ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، پنجمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان از صبح روز جمعه به میزبانی کشور ترکیه و در شهر استانبول با حضور بیش از 607 کاراته‌کا از ۶۳ کشور دنیا آغاز شده است.

مهدی خدابخشی نماینده وزن ۸۴ + کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان با شکست تمام حریفان خود به فینال پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه راه یافت و امروز(یک شنبه) در فینال نماینده کشور مقدونیه را با نتیجه 7 بر سه شکست داد و دومین مدال طلا را برای تیم ملی کاراته ایران کسب کرد.

لازم به یادآوری، امیر مهدی‌زاده نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه به مدال طلا دست یافت. سیدعلی کریمی و بهمن عسگری نمایندگان اوزان 67 و ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال مسابقات لیگ جهانی ترکیه به مدال نقره دست یافتند.

تیم ایران موفق به کسب 7 مدال برنز توسط طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، امیررضا میرزایی در وزن 67 -کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب در وزن 84 -کیلوگرم، سامان حیدری در وزن 84 +کیلوگرم، کاتای تیمی بانوان با ترکیب( الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری)، کاتای تیمی اصفهان با ترکیب ( فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی) و تیم اراک با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها