پسر معتاد که به اتهام پدرکشی در زندان به سر می‌برد، از سوی خانواده‌اش بخشیده شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۷۶
پسر پدرکش بخشیده شد

به گزارش جام‌جم، 19 بهمن سال گذشته یکی از ماموران کلانتری 102 پاسداران در تماس با بازپرس جنایی از قتل مردی 66 ساله به نام عباس در یکی از خیابان‌های محله پاسداران خبرداد. تحقیقات پلیسی در این ماجرا نشان می‌داد پیکر او بعد از قتل مثله شده است.

با تحقیق از همسر مقتول و بقیه اعضای خانواده، ماموران متوجه شدند پسر 47 ساله خانواده به نام میثم به این جنایت هولناک دست زده که در همان محل جنایت بازداشت شد و به جنایت اعتراف کرد.متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

او چند روز پیش برای آخرین دفاع به دادسرا منتقل شد و در جریان تحقیقات گفت: من سال‌ها پیش شیفته بازی فوتبال بودم حتی در نوجوانی به تیم باشگاهی دعوت شدم اما پدرم جلوی پیشرفتم را گرفت از آن زمان از او کینه داشتم. من معتادم و شیشه مصرف می‌کنم. کاری هم نداشتم و خانواده ام هزینه زندگی‌ام را می‌پرداختند.

وی افزود: دیگر ازاین وضع خسته شده بودم. پدرم در این سال‌ها من، مادرم و بقیه اعضای خانواده را اذیت می‌کرد و کتکمان می‌زد. آن شب درگیری‌مان بالا گرفت و با قمه به قلب او زدم. بعدهم جسدش را مثله کردم تا از آن خانه خارج کنم که خانواده‌ام متوجه شدند و ماجرا لو رفت.

او بعد از تجدید قرارقانونی به زندان بازگشت. این در حالی بود که خواهر و برادرانش با حضور در دادسرای جنایی تهران از حق قصاص خود گذشتند.

با توجه به این که اولیای دم عامل جنایت را بخشیده‌اند بزودی با پایان یافتن تحقیقات قضایی پرونده او برای محاکمه متهم از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها