یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ؛ الجزیره - پرسپولیس

الجزیره در انتظار لشکر سرخ ایران

فردا در آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس در خانه الجزیره به میدان می رود. به نظر می رسد سرخ ها کاملا مهیای حضور در این دیدار هستند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۰۰
الجزیره در انتظار لشکر سرخ ایران

به گزارش جام جم آنلاین، دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود. پرسپولیس به عنوان تیم صدرنشین گروه C به مصاف الجزیره می رود. این مسابقه در خانه تیم اماراتی برگزار می شود و به دلیل شرایط میزبانی خاص تیم های عربی مثل همیشه تیم های ایرانی مشکلاتی خواهند داشت.

شاگردان هنک تن کاته در حالی برابر پرسپولیس نماینده ایران قرار خواهند گرفت که در حال حاضر از مجموع ۲۲ بازی با ۲۸ امتیاز در رتبه هفتم لیگ امارات قرار دارند. البته در مقابل پرسپولیس هم در حالی برابر نماینده امارات قرار خواهد گرفت که سه هفته پیش از پایان فصل فوتبال ایران قهرمانی خود را مسجل کرد تا با روحیه مضاعف پای به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار سید جلال حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و سایر نفرات بدون مشکل در اختیار برانکو خواهند بود. البته علی علیپور که با مصدومیت جزئی مواجه بود و در دیدار آخر این تیم برابر سپیدرود رشت بازی نکرد، آماده بازی شده و می‌تواند برای برانکو و تیمش به میدان برود.

نکته حاشیه‌ای و مهم قرمزپوشان تهرانی شاید نبود اصغر نیک سیرت مترجم برانکو در کنار او باشد. او که در جشن قهرمانی پرسپولیس الفاظی را به کار برده بود با نظر کمیته اخلاق فعلا از همراهی قرمزپوشان محروم است تا رای نهایی درباره‌اش صادر شود. البته در این باره پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند تا مشکل او را حل کنند که مورد موافقت قرار نگرفت. در غیاب نیک سیرت، فرزاد حبیب‌اللهی که این روزها به عنوان آنالیزور تیم فعالیت می‌کند، قرار است صحبت‌های برانکو را برای پرسپولیسی‌ها ترجمه کند.

این دیدار قرار است روز دوشنبه از ساعت ۲۰ به وقت تهران در امارات برگزار شود و دیدار برگشت این تیم نیز دوشنبه هفته آینده ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها