ال کلاسیکوی امشب کاملا تشریفاتی است

راند آخر جنگ پادشاهان

دویست و هفتاد و یکمین ال‌کلاسیکو امشب برگزار می شود، دیداری که از ساعت 23:15 آغاز می شود. این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که قهرمانی این فصل بارسلونا در لالیگا قطعی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۹۲
راند آخر جنگ پادشاهان

به گزارش جام جم آنلاین ، رئال مادرید از الان اعلام کرده که برای بارسلونا تونل قهرمانی نمی زند. در لالیگا هر تیمی که قهرمان شود هفته بعد از قهرمانی پیش از اینکه به میدان برود بازیکنان تیم حریف در دو طرف می ایستند و به اصطلاح تونل قهرمانی می زنند تا بازیکنان تیم قهرمان از میان آنها رد شوند، کاری که رئال مادرید امشب انجام نخواهد داد.

بارسلونا بعد از حذف شوک‌آور در یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای بیست و پنجمین بار جام حذفی اسپانیا را بالای سر برد و هفته گذشته قهرمانی در لالیگا را قطعی کرد. فاصله بارسلونا، قهرمان 86 امتیازی با رئال مادرید، تیم 71 امتیازی رده سومی،گویای اختلاف سطح 2 تیم در فصل جاری لالیگاست.

از سویی رئال مادرید با غلبه بر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

در 270 رویارویی قبلی، بارسلونا با 112 پیروزی اوضاع بهتری دارد. رئال مادرید 99 بار پیروز شده و 59 جدال هم برنده نداشته است. در لالیگا، 2 تیم 175 بار مقابل هم ایستاده‌اند که این بار رئال مادرید با 72 پیروزی نسبت به رقیب برتر است و بارسلونا 70 بار مچ رقیب را خوابانده است.

در تقابل امشب رونالدو و مسی بار دیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. راند آخر فصل پادشاهان کنونی فوتبال دیدنی است.

ترکیب احتمالی

بارسلونا: تراشتگن، آلبا، اومتیتی، پیکه، روبرتو، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، کوتینیو، مسی و سوارز

رئال مادرید: ناواس، راموس، ناچو، مارسلو، واسکس، مودریچ،کروس، کاسیمیرو، آسنسیو، بنزما و رونالدو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها