حوادث خراسان رضوی؛ ریزش چاه

مرگ تلخ مقنی جوان بر اثر ریزش چاه

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران گفت: چاهکن ۲۰ ساله‌ای که بر اثر ریزش ناگهانی دیواره چاه زیر مقدار زیادی خاک گرفتار شده بود، با کمک آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۵۰
دیواره چاه ریزش کرد / نجات جان کارگر جوان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، حسین حسین بیگی گفت: با اطلاع حادثه ریزش چاه توسط مهندسان ناظر ساختمان در حال ساخت به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه امروز، آتش نشانان ایستگاه ۲۷ و نیز گروه امداد و نجات ۸ این سازمان را به بلوار فردوس غرب، خیابان بهار جنوبی، خیابان وحید غربی روانه کرد.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران گفت: کارگر ۲۰ ساله تبعه افغانستان که مشغول حفر چاه در محوطه ساختمان ۴۰۰ واحدی در حال ساخت بود، به یکباره در عمق ۲ متری به دلیل ریزش دیواره چاه تا چانه در میان خاک‌ها به دام افتاد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل، یکی از نجاتگران را با استفاده از تجهیزات لازم به داخل چاه فرستادند تا اقدامات لازم را برای رهاسازی او انجام دهد.

حسین بیگی تصریح کرد: این نجاتگر آتش نشانی پس از رسیدن به کارگر مصدوم و تثبیت کردن وی بر روی برانکارد مخصوص، با بکارگیری تجهیزات مربوطه و خاک برداری، وی را از میان خاک‌ها آزاد کرد و سپس دیگر آتش نشانان، او را به بالای چاه منتقل کردند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی با اعلام اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از انتقال کارگر مصدوم به سطح زمین، وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها