مرد افغان در جنایتی هولناک چهار زن و کودک را در خانه اش به قتل رساند. قاتل قبل از فرار از کشور دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۸۸
قتل عام خانوادگی در مبارکه

به گزارش جام‌جم، روز دوشنبه جنایتی هولناک در یکی از محله‌های شهر مبارکه اصفهان به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در محل با جسد چهار زن و کودک رو به رو شدند. بررسی‌ها نشان داد، قربانیان زن 45 ساله صاحبخانه، زن 20 ساله باردار و دختر دو ساله و پسر چهار ساله بودند.

آثاری از درگیری و سرقت در خانه مشاهده نمی‌شد و این موضوع حکایت از قتل توسط یک آشنا داشت. قاتل با انگیزه‌ای شخصی وارد خانه شده و این جنایت را رقم زده بود.

در جریان تحقیقات مشخص شد، همزمان با این جنایت همسر زن 45 ساله ناپدید شده است که این موضوع احتمال قتل توسط او را مطرح کرد. این احتمال با افشای اختلاف تنها مظنون پرونده با همسرش، قوت گرفت.

مرد میانسال تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان دریافتند او بعد از جنایت به سمت شرق کشور فرار کرده و قصد ترک ایران را دارد. با ردیابی‌های پلیسی مخفیگاه او در کرمان شناسایی شد و ماموران عصر سه‌شنبه او را قبل از فرار به سمت مرز دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اصفهان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: به‌خاطر موضوعات اخلاقی همسر و زن باردار و دو کودک را که از بستگانم بودند، کشتم. روز جنایت به‌خاطر عصبانیت با چاقو گلوی آنها را بریدم و از خانه بیرون آمدم.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین رئیس پلیس استان اصفهان در این باره به جام‌جم گفت: تحقیقات از متهم برای افشای جزئیات این پرونده ادامه دارد. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی قاتل را دستگیر کرده اند و اگر اقدام سریع ماموران نبود او از کشور خارج شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها