ماموران قلابی که اتباع غیرمجاز را سرکیسه می‌کردند در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۹۰
اتباع غیرمجاز در دام دزدان مامور نما +عکس

به گزارش جام‌جم، از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد، دو مرد با جعل عنوان پلیس در مناطق شمال، شرق و جنوب شرق تهران با خودروی پژو 405 نقره‌ای تردد می‌کنند و با شناسایی اتباع غیر مجاز، آنها را تهدید و بعد از بازرسی بدنی، پول و گوشی‌های آنها را سرقت می‌کنند. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که ماموران قلابی به بهانه این‌که سوژه هایشان در خرید و فروش موادمخدر نقش دارند یا اقامتشان غیرمجاز است از آنها سرقت کرده‌اند.

جستجوها برای دستگیری دو پلیس قلابی ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران با خبرشدندکه سرقت‌های مشابهی در حوالی تجریش رخ داده است.

در این مرحله ماموران متوجه شدند که در جریان سرقت‌های جدید تصاویر سارقان و خودروپژو 405 نقره‌ای آنها از سوی دوربین چند مغازه ثبت شده است. ماموران دوربین‌ها را بازبینی و تصویر سارقان فراری را به دست آوردند.

در این مرحله به استعلام از پلیس راهور پرداختندکه معلوم شد مالک خودرو مرد 32 ساله‌ای به نام محمدرضا بوده که یک متهم سابقه‌دار است. او تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و در مخفیگاهش در حوالی خیابان کریمخان زند دستگیر شد. متهم در جریان تحقیقات پلیسی به ده‌ها فقره سرقت و جعل عنوان پلیس با همدستی دوست 27 ساله‌اش به نام رامین اعتراف کرد. او نیز بازداشت شد. در بازرسی از خانه او تعدادی گوشی سرقتی متعلق به شاکیان پرونده کشف
شد .

سرهنگ کارآگاه داوودفرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: برای متهمان از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه یک تهران، قرارقانونی صادرشد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها